Nivea si crema de castigator la Cannes

Se intampla pe plaja, deci e de outdoor. Are la baza o pagina dintr-o revista transformata in bratara, deci e si print si proiect special in acelasi timp. Apoi, are nevoie de smartphone pentru a functiona. Vorbim despre marele castigator la Cannes Lions, sectiunea Mobile, campania Nivea – Kid Tracker.

Nu o fi coincidenta ca fix in timpul CM de fotbal a venit si acest premiu, dar totusi ideea FCB Brasil pentru aplicatie e ceva ce nu vezi pe toate drumurile. Deja, lumea spune ca s-a mai facut, ca nu e nimic nou, dar important e cine o face “hit”, cine o scoate primul in lume. Pana la urma e un premiu de publicitate, nu unul pentru cel mai bun prototip.

Nivea Protege consta intr-o bratara, confectionata dintr-un print Nivea, decupat din revista. Pasul 2: o pui copilului la mana, ii identifici bratara cu mobilul, si poti fi sigur ca nu-l vei mai pierde pe plaja. Practic, telefonul mobil devine un radar, si, la fel ca in filmul Alien, face bip pe masura ce te apropii de micul “monstru”.

Juriul de la Cannes a declarat ca e o simbioza perfecta intre mai multe medii de comunicare si ca ideea i-a luminat pe loc, detasandu-se de celelalte propuneri. Pe sistemul, „mama, cum de nu ne-am gandit pana acum la asta?” Cred ca orice campanie care te face sa simti asta, e deja un winner. Go, Brasil!