Cata carne incape intr-o reclama?

Ce nu face omul pentru un gratar?! E greu sa rezisti unui platou de bunatati calde, atunci cand le simti aroma in fata ta. La asta s-a gandit probabil si lantul de restaurante Montana Cookhouse & Bar, care a ales sa-si faca reclama prin cel mai vechi sistem de comert din lume: trocul, sau pe intelesul tuturor, barterul.

Schimb pe schimb. Ei ofera gratar in schimbul lectiilor de yoga, tatuajelor si multe, multe altele. Pana si agentia care a lucrat la spot a fost platita in gratare. Si pe buna dreptate, ce motiv ai avea sa zici NU unui gratar bine facut, atunci cand iti este pus pe masa? Singurul om platit din toata combinatia este actorul din spot. Restul, carne.

E una din cele mai tari promotii de care am aflat vara asta, iarasi, extrem de functionala datorita felului in care e ambalata povestea / filmuletul de prezentare, fara de care e din ce in ce mai greu sa razbati in lumea virtuala in care ne invartim. Agentia care a facut spotul este One Twenty Three West.