Triumful mediocritatii

Cunoscuta pentru strategia sa anti marketing, brandul de bere New Castle loveste din nou. De data asta, ca replica la campania de UGC initiata de Miller Lite, bazata pe fotografiile fanilor.

Berea New Castle strange in perioada asta fotografii de la fani, cu hashtag-ul #NewcastleAdAid, doar ca pozele vor deveni, dupa cum spune compania, reclame mediocre, cu ajutorul fotoshop-ului.

newcastle-wish-you-were-beer-hed-2014

Cu headline-uri de genul “Wish you were beer”, in care o sticla de New Castle inlocuieste piciorul unei tipe, directia campaniei e destul de clara: a se lua la misto toate brandurile care strang fotografii de la fani pentru a-si construi propria campanie, selfie-urile si toate pozele alea plictisitoare care ne invadeaza zi de zi.

Se pare ca britanicii au altfel de umor, altfel de “comunitate” si ca targetul lor chiar intelege de ce bea berea respectiva.

Droga 5 e agentia care a pus-o de viral, asa ca hai sa vedem cateva executii publice: