articol de Marian Costache
Lantul de fast-food-uri Tim Hortons impreuna cu JWT au pus-o de o farsa de zile mari in Canada pentru a-si promova noul sortiment de cafea dark.
Imagineaza-ti ca esti patron de cafenea, vii si tu ca omul la birou si-ti gasesti mica afacere vopsita toata in negru. Sau ca esti un vechi client al locului, pasesti inauntru si nu mai vezi nimic. Totul e intunecat, ba pe desupra e si un tip cu ochelari infrarosu care te invita la plimbare prin intuneric.
Groaza pe care au trait-o protagonistii din aceasta campanie pare un pic mai autentica decat senzatiile uneori anticipate din alte campanii “infricosatoare” aparute in ultimul timp. Ideea din spate e de fapt aceea ca intunericul, desi iti anihileaza simtul vazului, iti amplifica senzatia de gust.
La capatul aventurii intunecate, asa cum o sa vedeti si in filmul de prezentare, clientilor obisnuiti li se oferea noul sortiment de cafea, dupa care se aprindea lumina pentru reveal. Ca o paranteza, stiu ca exista si in Bucuresti un restaurant unde puteai lua cina pe intuneric, fiind condus la masa, de mana de catre chelnerul cu ochelari speciali. Si intr-adevar, mancarea si bautura au un gust mai pronuntat, cand limba e singura certitudine in intuneric. M-a impresionat productia campaniei si felul in care s-au mobilizat pentru a duce un lucru pana la capat. In cazul asta, o farsa combinata cu degustare de produs, sub imperiul unei senzatii primordiale: frica.
Anterior, in luna mai, acelasi brand a avut o alta activare misto, prin recrearea unui shop original din anul 1964, in cele mai mici detalii, incluzand muzica, angajatii de atunci si vizulaurile folosite in numele brandului.
Categorii:Campanii, gherila, Multisenzorial, Neconventional, Proiecte Speciale