SMARK KnowHow organizeaza un boot-camp concentrat despre publicuri tinta cu tot ce ai nevoie sa stii despre femei, barbati sau tineri. 3 conferinte, 45 speakeri pasionati de activitatea lor, fara bull-shit si auto-promo, cu know-how si insight-uri relevante ne vor face sa cunoastem in profunzime consumatorul roman.
Exista si un discount de early bird, de 20%, disponibil pana pe 19 octombrie, dar si de reducerile speciale pentru achizitionarea de pachete pentru doua sau trei conferinte, detaliate aici.
Printre numele responsabile de inspiratia oferita se numara: Doina Costache (Google Romania), Marian Olteanu (Ursus Breweries), Bogdan Jianu (Pernod Ricard), Victor Stroe (Leo Burnett Group), Raluca Iacob (Publicis), Alex Negoescu (Cohn and Jansen), Andrei Lacatus (Shurubel), Matei Psatta (iLeo), Stefan Chiritescu (Kaleidoscope Proximity).
29 octombrie – Un “date” cu femeia din target la Marketing for Women 2014
Vino sa afli cei mai importanti factori care influenteaza decizia de cumparare a femeilor pentru produsele din zona de beauty, cele mai noi trenduri in marketingul pentru femei si vanzarea de produse si servicii catre acest public delicat, subiecte de interes pentru femei si generarea de content relevant pentru ele, case studies de la branduri care le-au inteles si au pus in aplicare campanii de succes, dar si nevoile lor si zonele in care brandul tau se poate implica.
Si pentru ca tot vorbim despre nevoi, este oare necesar ca brandurile din Romania sa se implice in campanii de women empowerment? Noi credem ca da. Aflam care sunt cele mai importante directii de implicare si beneficiile pentru brandul tau, dar si criteriile de discriminare a femeilor din Romania pe 29 octombrie.
30 octombrie – Renunta la clisee si intra in mintea barbatului din target la Marketing for Men 2014
Stii ca barbatii nu sunt responsabili pentru multe dintre deciziile de cumparare dintr-o gospodarie. Atunci de ce sa te concentrezi pe cunoasterea lor? In primul rand pentru ca poti descoperi un potential de dezvoltare pentru brandul tau.
De ce sa-l privesti simplist? Renunta la clisee si cunoaste-l in mediul lui, fie ca vorbim de o bere cu baietii, fie ca vorbim despre timpul petrecut la un barber shop.
Iesi din Excel-ul tau cu date din research si cunoaste-l ca tata in fata raftului sau ca apartinator al unui grup de fani de automobile sau echipe sportive. Cum ating brandurile un public care evolueaza rapid – nise, tactici si strategii specifice, afli la Marketing for Men 2014, pe 30 octombrie.
31 octombrie – Romanian Youth Focus 2014: Capteaza atentia tinerilor din publicul tau tinta
Hipsterii sunt prea putini si cocalarii nu sunt cool? Treci dincolo de titluri si cunoaste-i asa cum sunt, vezi cauzele in care vor sa se implice, brandurile care le plac si canalele pe care ii gasesti si invata astfel sa generezi content util si relevant pentru ei. Cum pot fi brandurile relevante pentru cel mai in schimbare si cel mai cinic grup de consumatori vezi la cea de-a treia editie a Romanian Youth Focus 2014.
Pentru a intelege mai bine care sunt caracteristicile tinerilor din generatia Y, vino sa dezbatem impreuna cele mai fierbinti teme despre publicul tanar: portretul tanarului roman de astazi – atitudini, comportamente de consum, trend-uri, campanii de comunicare cu rezultate spectaculoase, continut relevant pentru “cocalari” vs. “hipsteri”.
Informatii complete despre program si despre participarea la conferinte sunt disponibile pe site-ul oficial.
Categorii:conferinte, Evenimente, News
Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.