Ideea am vazut-o pentru prima oara intr-o serie de printuri castigatoare la un festival de publicitate. Acolo, diferiti oameni erau infatisati efectuand munca din interiorul unei masini, fie ca era vorba de un automat de cafea, o cabina foto sau o pompa de benzina.
Ideea a fost dusa mai departe pe strazile Londrei, in doua statii de double decker, unde fotbalistul Gary Lineker, sau cel putin o holograma a sa, oferea trecatorilor pungi de chipsuri Walkers, in schimbul unui tweet cu un hasgtag specific. Totul se intampla intr-un panou special creat, viu, in care o imagine sora cu realitatea saluta si gesticula catre cei aflati in statie.
Miscarea face parte din campania Do Us A Flavour, pornita de brand, in care 6 arome de chipsuri nou create (hot dog, fasole), au fost propuse si apoi votate de consumatori, dupa care chiar au intrat in productie.
Iar cand aromele astea iti sunt pasate de unul din cei mari jucatori britanici din toate timpurile, fimata si impachetata cum trebuie, viralizarea e asigurata.
Categorii:gherila, Neconventional, News, Proiecte Speciale
Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.