Cannes Lions Romania, Antalis si BDC anunta competita „10 ani de creativitate romaneasca pe scenele lumii”

articol de Alex Petrescu

In 2015 se implinesc 10 ani de la lansarea biroului Cannes Lions in Romania si tot atatia de la initierea progrmului de MBA Creativ de la The Alternative School for Creative Thinking.

First 10 golden years” este pretextul pentru competitia de grafic design si design de obiect la care sunt invitati sa participe tinerii cu specializare in aceste discipline. Varsta limita pentru participare este de 28 de ani. Participantii pot inscrie solutiile individual sau in echipe.

Cele mai bune idei sunt premiate cu burse in valoare de 2500 de E la The Alternative School / semestrul Cannes, care incepe la finele lui februarie.

Dupa 8 saptamini de studiu si competitii interne, cea mai buna echipa a Scolii va pleca spre Cannes, reprezentand Romania in competitia de Design de la Cannes, cel mai reputat festival de gandire creativa la nivel mondial, ce are loc, vreme de 10 zile, pe Riviera Franceza.

In 2013, Alex Haidamac si Natalia Sfetcu, una dintre echipele alternative, a fost premiata cu aur la aceeasi competitie unde au participat alte 17 echipe din tari cu traditie in domeniu.

Castigatorii concursului “First 10 golden years” vor fi anuntati pe 26 februarie, in cadrul evenimentului „The Best of Design” / „The best of Product Design”, primul din seria de evenimente „The Best of Cannes” de anul acesta.

Lucrarile aflate pe shortlist si cele castigatoare vor putea fi descoperite si analizate in contextul aceluiasi eveniment.

Juratii competitiei sunt Teodora Migdalovici – Ambasador Lions Festivals, Alina Penciu si Ioana Bobi – Antalis, Bianca Dumitrascu, medaliata cu gold la Cannes 2014, Alexandru Haidamac, medaliat cu aur la Cannes 2013 si Olga Sanda, BDC.

Partenerii acestui proiect sunt Antalis Romania, Arjowiggins si Bucharest Design Center.

Suportul media e oferit de WeInvent si Ad Hugger.

Puteti cere brieful de concurs la win@canneslions.ro sau il puteti explora pe site-ul BDC sau in social media, pe pagina de facebook a competitiilor de burse The Alternative School.

In cei zece ani de reprezentanta locala, biroul Cannes Lions in Romania a mobilizat energiile creative ale industriei, le-a motivat, pregatit si incurajat sa straluceasca pe scenele lumii, in competitii si in jurii, la nivel de seniori si junori. Primele inscrieri romanesti la festival, prima suta de delegati romani, cei mai tineri delegati ai planetei de la festival, primii jurati romani in panelul de evaluatori, doua golduri consecutive in 2013 (Design) si 2014 (Cyber), luate de echipele de Young Lions romani educati la The Alternative School – sunt doar cateva dintre consecintele unui lobby consecvent si ale unei stralucite strategii de coaching practicate la scara industriei. Primii zece ani de Cannes Lions in Romania sunt celebrati printr-o serie de evenimente de networking si descoperirea celor mai interesante trenduri in comunicarea contemporana sub umbrella „The Best of Cannes”.

2 răspunsuri »