Cannes Lions Romania si Senior Hyper anunta competitiile de Cyber si PR

articol de Alex Petrescu

«MeetUp in Cannes» este pretextul pentru competitia de CYBER – creativitate la care sunt invitati sa participe tinerii cu specializare in webdesign, arte digitale si programare initiata de Cannes Lions Romania si Senior Hyper.

Obiectivul briefului este acela de a crea o aplicatie ce va permite fiecaruia dintre cei 12.000 de participanti la Cannes Lions sa se cunoasca, sa faca networking, sa-si gaseasca angajatul sau angajatorul perfect, iubirea de festival sau de-o viata. Creatorii acestui „Tinder de Cannes”, dedicat comunitatii creativilor, va trebui, in plan secund, sa fie o carte de vizita pentru Romania, mereu volubila, inteligenta si sociabila.

«The next 10 golden years» este pretextul pentru competitia de lobby si PR Creativ.

Briefurile pot fi solicitate la win@canneslions.ro, deadline-ul pentru rezolvare fiind 24 februarie.

Varsta limita pentru participare este de 28 de ani. Participantii pot inscrie solutiile individual sau in echipe. Cele mai bune idei sunt premiate cu burse in valoare de 2500E la The Alternative School / semestrul Cannes, care incepe la finele lui februarie.

Dupa 8 saptamini de studiu si competitii interne, cea mai buna echipa a Scolii va pleca spre Riviera Franceza, reprezentand Romania in competitia de Cyber/PR de la Cannes Lions, cel mai reputat festival de gandire creativa la nivel mondial, ce are loc, vreme de 10 zile, pe Riviera Franceza.

In 2014, Bianca Dumitrascu si Razvan Ghilencea, una dintre echipele alternative, a fost premiata cu aur la competitia de Cyber, unde au participat alte 37 echipe din tari cu traditie in domeniu. Castigatorii concursului «MeetUp in Cannes» si «The next 10 golden years» vor fi anuntati pe 26 februarie, in cadrul evenimentului „The Best of Design” / „The best of Product Design” , primul din seria de evenimente “The Best of Cannes” de anul acesta.

Lucrarile aflate pe shortlist si cele castigatoare vor putea fi descoperite si analizate on line, pe pagina de Facebook a The Alternative School for Creative Thinking.

Juratii competitiei sunt Teodora Migdalovici – Ambasador Lions Festivals, Vasile Alboiu – Creative Director Senior Hyper, Bianca Dumitrascu si Razvan Ghilencea, medaliati cu gold la Cannes Lions 2014, Alexandru Haidamac, medaliat cu aur la Cannes Lions 2013 si Olga Sanda, BDC. Suportul media e oferit de WeInvent si Ad Hugger.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s