Mediabooking.ro, prima platforma de ofertare online pentru OOH

 (un interviu cu Gabriel Andrei si Lucia Bogdaneanu, de la „Just In Time Outdoor”)

Saptamana aceasta am avut ocazia sa stau de vorba cu Gabriel si cu Lucia despre premiera pe care o pun la cale de ceva vreme, anume lansarea singurei platforme de ofertare OnLine, pentru piata romaneasca de outdoor.

Am aflat cum s-a nascut ideea acestei platforme si cum a contribuit experienta lor de agentie la concretizarea acestui proiect atat de special.

Nu m-am putut abtine sa nu intreb cum functioneaza toata treaba atat pentru agentii cat si pentru companiile de outdoor si sa aflu binenteles si niste preturi. Aveti mai jos discutia iar daca mie mi-a scapat ceva sunt sigur ca atat Gabriel cat si Lucia se vor bucura sa lamureasca personal orice aspect.

Pana una-alta, sa le uram succes, ceea ce au reusit ei reprezinta o premiera pe cat de utila pe-atat de interesanta!

2 răspunsuri »

  1. interesanta ideea…sanse de implementare 0, nu o sa accepte agentiile sa existe informatii la terti despre volume, locatii, etc….pentru 18 si 8 ani de agentie slabi rau pe comunicare si prezentare, rusinos de slabi! rusinicaaaaa

  2. Catalin draga, orice inceput e plin de emotii, ba chiar si de piedici mai ales cand te gasesti in postura de antreprenor. Daca lucrezi in OOH si-ai vrea sa-ncerci platforma, cred ca Lucia si Gabriel ar fi incantati sa-ti dea detalii si sa-ti argumenteze orice aspecte legate de confidentialitatea informatiilor de pe platforma Mediabooking.ro . Spune-mi, te rog, daca vrei sa te pun in contact cu ei.