Dupa ce saptamana trecuta am vorbit despre o campanie outdoor din Londra care posta mesajele oamenilor ce parasesc orasul, in cautare de un loc mai bun, astazi ochii ni s-au oprit din nou asupra metropolei britanice.
De data asta, ne uitam la o campanie sociala impotriva violentei domestice, ce are in prim plan o femeie ranita, vanataile de pe fata ei vindecandu-se pe masura ce trecatorii se uita la imaginile dintr-un panou video interactiv. Combinatia e posibila cu ajutorul tehnologiei face recognition, care masoara numarul de priviri aruncate spre panou, imaginea schimbandu-se pe masura ce privirile spre display se inmultesc.
Agentia care a creat campania e WCRS din Londra, iar campania a inceput sa ruleze chiar inainte de 8 Martie. Statisticile spun ca in Marea Britanie, 2 femei sunt ucise in fiecare saptamana, ca urmare a violentei domestice, iar campania vrea sa traga inca un semnal de alarma. If only looks could heal…
Categorii:Campanii, Neconventional, Outdoor, Proiecte Speciale