Coca-Cola: I’ve kissed Universitate

Sticla de Coca-Cola implineste anul acesta 100 de ani. Parca e mai mult rosu in oras de cateva luni incoace, nu? Multe vedete internationale, de la Marilyn Monroe la Avicii apar in campania de anul asta, s-a bagat toata artileria grea. Deja e greu sa mai distingi in toate mesajele pe care Coke le impinge pe piata. In Belgrad, saptamana trecuta am pozat panoul de mai jos. Trebuie spus ca paietele vedetei fluturau in vant, efectul vizual fiind unul impresionant.

IMG_20150619_123110

La Bucuresti, pentru a marca eventul, a aparut un POP UP Store la Universitate, la statui. Conceptul in sine e ok, dar deja Piata Universitatii e mult prea folosita pentru toate lucrurile neconventionale, incat pana si ochiul neavizat nu mai e atat de atent cand ceva interesant se intampla acolo.

Totusi, i-am dat tarcoale ieri pentru a face cateva poze. Era ora amiezii, asa ca nu am prins decat cativa oameni care stateau la coada pentru a-si personaliza sticla, intr-un colt unde era mai umbra.

IMG_20150624_132317

In vitrine tronau produse Coca-Cola care nu apar de obicei in promotii, lucruri mai piperate la pret, dar care au facut parte dintr-o imagistica alb-rosie dintotdeauna.

IMG_20150624_132408

IMG_20150624_132521

Pe niste panouri LCD apareau poze cu fanii romani ai sticlei care au vrut sa-si personalizeze sticla, asa ca avem poze cu mesaje de genul “I’ve kissed Dana si Petruta”, “I’ve kissed Florian” etc. Pe specificul local, cum ar veni. In rest, the usual, de-al de Delia, Smiley, Inna bubuie din difuzoare, lumea se strange, se face trafic, awereness. Inca o batalie pe asfalt a fost castigata de un gigant global.