Cum poti castiga la Cannes, fara buget

Prima oara am aflat de campania asta de la Valentin, dand-o ca un bun exemplu de cum sa cresti awareness, cum sa atragi atentia lumii asupra ta.

In cazul de fata, africanca Siabatou Sanneh a parcurs traseul maratonului din Paris cu un bidon de apa pe cap, pentru a ilustra cat e de greu pentru africani sa faca rost de apa potabila. In timpul asta lumea intreaga gasea titluri pentru articolul de a doua zi, in timp ce postau deja pe FB si Twitter imaginea neobisnuita.

Ideea a venit de la Ogilvy Paris si s-a lasat cu un Golden Lion. E despre cat de simple pot fi lucrurile uneori in ce priveste productia si bugetul, cand ai o idee buna. Unii se chinuie sa instaleze panouri peste tot in oras, sa cumpere spatii media, altii pur si simplu vorbesc cu un om pe care-l stiu si-i dau o misiune publicitara divina si o pancarta. Apa pentru Africa, inspiratie pentru o lume intreaga.