Cum a esuat Burgerul Pacii

Am fost foarte aproape s-o vedem si pe asta. Burgerul jumatate Mc Donalds, jumatate Burger King. Totul a pornit de la o scrisoare deschisa din partea Burger King si un site in care se explica toata povestea. Pentru a inceta “razboiul celor doi giganti ai fast-food-ului, Burger King propunea ca de Ziua Pacii, 21 septembrie, sa deschida un pop up store in Chicago, in care totul sa fie 50%. In plus, atragerea atentiei publicului catre conflictele armate de pe glob, cu prilejul Zilei Pacii.

S-a mers pana in cele mai mici detalii, de la packaging la uniformele celor care vor servi in restaurant, iar povestea a fost scrisa si desenata pe site-ul www.mcwhopper.com

Desi in finalul scrisorii deshise ce a fost publicata miercurea trecuta si in ziare erau trecute si conditiile unei negocieri a numelui si ambalajului, raspunsul McD a venit destul de repede, dar cu o mare lipsa de entuziasm.

CEO-ul McDonald’s, Steve Easterbrook , a scris pe Facebook ca intre cele doua companii nu e decat o competitie de business si ca poate isi vor da mana cu alta ocazie, intr-un mod mai “util”. “Un telefon va fi de ajuns, data viitoare”, scrie Easterbrook.

Nu stim ce se va intampla pana la urma pe 21 septembrie in Chicago, dar la cum arata campania ceva imi spune ca Burger King nu se va opri aici.

Categorii:Uncategorized

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s