Specialisti de top la Marketing Research & Trends 2015

A sasea editie Marketing & Research Trends, eveniment ce aduce laolalta brand manageri de top, oameni de research, dar si profesionisti cu vechime in comunicare. va avea loc pe 6 si 7 octombrie la Bucuresti (Unicredit Tower), se arata intr-un comunicat IQads.

MRT 1

Vor fi discutate cele mai importante trenduri in piata, de la cele care vizeaza comportamentul consumatorului, trenduri in comunicare, pana la trenduri care actioneaza in cele mai importante industrii: FMCG, servicii si bunuri durabile, retail sau tehnologie, toate pentru o buna comunicare cu publicul tinta. Se mai arata in text.

Printre vorbitori se numara: Bogdan Naumovici (23 Communication Ideas), Mihai Barsan (Ursus Breweries), Daniel Enescu (Millward Brown Romania), Razvan Matasel (Arsenoaiei & Matasel), Cristina Miclea (Albalact), Valentina Vesler (Valvis Holding), Iulia Carabas (Uber), Stefan Chiritescu (Ogilvy Romania), Raluca Iacob (Publicis Bucharest), Dan Sendroiu (Graffiti BBDO), Ioan Simu (Mercury Research), Dan Petre (D&D Research), Bogdan Nitu (Webstyler), Claudiu Dobrita (FCB Bucharest), Dragos Stanca (ThinkDigital Romania), Catalin Tenita (TreeWorks – Zelist / Facebook Monitor).

Informatii complete despre program si speakeri si despre participarea la eveniment sunt disponibile pe site-ul oficial. Pentru toti cei care se inscriu pana la data de 23 septembrie este disponibil un pret cu o reducere de early bird, de 15%.

Marketing Research & Trends 2015 este structurat pe doua zile, cu cate o sectiune de conferinta a cate 3 paneluri si cu un workshop aplicat sustinut de Starcom MediaVest Group, partener de know-how al evenimentului, prin Rodica Mihalache si Diana Ionel. Ele vor aborda tema experience map research pentru a genera performanta in digital, pe 7 octombrie. 

MRT 970x250

Prima zi de eveniment, 6 octombrie, incepe cu un panel in care researcheri si sociologi definesc contextul actual al consumatorului, punctand insight-urile din cercetarea de piata care ii contureaza profilul si ii influenteaza comportamentul. Vorbim despre schimbari in comportamentul consumatorului si trigger-ele care le-au determinat, consumul de media in contextul fragmentarii device-urilor de pe care poate fi accesata si cum ar trebui sa raspunda brandurile la aceste schimbari. Partener de know-how in cadrul acestui panel este ISRA Center, prin Alice Mihai si Ioana Bobe.

A treia serie de discutii abordeaza trendurile actuale in marketing si comunicare si are ca amfitrioni 4 profesionisti cu experienta vasta in industrie: Mihai Barsan, Bogdan Naumovici, Claudiu Dobrita si Bogdan Nitu. Acestia vor discuta despre ce influenteaza comportamentul consumatorului si mijloacele de comunicare cu el, modul in care tehnologia schimba canalele si mesajele de comunicare, precum si trenduri in marcomm privite dintr-o perspectiva 360.  

Cea de-a doua zi a evenimentului, 7 octombrie, incepe cu un panel dedicat sectorului de bunuri de larg consum si servicii. Vei afla trendurile in piata, in comunicare sau in comportamentul consumatorului care guverneaza brandurile din aceasta categorie, precum si best practices pentru integrarea lor in strategia brandului.

Discutia continua prin abordarea trendurilor care influenteaza sectorul brandurilor din retail, de la evolutia comportamentului consumatorului la strategii de marketing cross-channel.

Ultimul panel al conferintei vizeaza trendurile in tehnologie si modul in care acestea pot fi integrate in activitatile de marketing de zi cu zi. Vorbim despre performance marketingsocial media insigtsmobile centric communication si multe altele.

Marketing Research & Trends se incheie cu un workshop cu prezenta restransa sustinut de Starcom MediaVest Group, partener de know-how al evenimentului.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s