Chiar as fi curios sa vad ce bautura mai e considerata cool in ziua de azi. O fi tot Sprite? Ia sa vedem.
Oamenii au facut recent o aplicatie care te premia daca-ti dadeai check-in in locurile uncool din Bucuresti. Dupa care iti dadeau tot ei si propuneri, asa ca daca erai in target, o puteai lua chiar de buna: un magazin second-hand, o statie de autobuz de la mama dracului, un magazin de cosmetice de cartier etc.
Textul din trailerul campaniei spunea asa: “Esti pregatit sa spui adevarul despre toate locurile in care umbli? Incearca aplicatia UNCOOL check-in pe FB si ia-ti Sprite-ul din AFI Cotroceni!”
Deci, te duci la un SH, iti cumperi o haina la 10 lei kilogramul, dupa care iti faci poza si iti ridici un Sprite de la mall. Combini o aplicatie fresh cu ceva care e total demodat si asa te inscrii in turma lui Sprite. Te duci sa duci gunoiul, iarasi, bagi un check in. Iesi la batut covoarele, iarasi si… stai, ca de fapt nu mai bate nimeni covoarele in ziua de azi.
Categorii:Campanii, cross media, Neconventional, Proiecte Speciale, Uncategorized
Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.