A inceput competitia pentru bursele The Alternative School

Briefurile competitiei de cyber+design de la The Alternative School for Creative Thinking asteapta sa fie rezolvate de catre tinerii creativi cu varste de pana in 30 de ani, pana la 26 ianuarie, potrivit unui comunicat de presa.

In urma studiului si competitiilor interne, cele mai bune echipe ale The Alternative School se vor califica pentru concursurile de design si creativitate digitala de la Cannes. Ele dureaza 24 de ore, iar competitorii romanilor vor fi cei mai talentati tineri designeri si strategi digitali ai planetei.

cannes 2016

Brieful de design si cel de cyber adreseaza aceeasi provocare: dezvoltarea si promovarea platformei #LadiesFirst, dedicata doamnelor din industriile creative. Ce difera, sunt, de sigur, instrumentele – la design prioritatea e constituita de crearea de logo si de layout de revista, in vreme ce la cyber accentul e pus pe strategie digitala.

Va puteti confirma participarea prin aderarea la evenimentul dedicat burselor. Tot acolo veti putea gasi brieful si conditiile, dar si exemple ale altor echipe participante la The Alternative School, in alti ani.

https://www.facebook.com/events/434083486800006/permalink/434085486799806/

Pentru cei care nu se califica pentru bursa, taxa de participare la semestrul Cannes este de 220 de E / echipa si 150 E/ individual.

MBA-ul creativ de la The Alternative School a intrat in cel de-al 11-lea an de existenta.

La programele scolii au participat mii de studenti. O parte dintre cei calificati pentru experiente internationale fac performanta internationala in hub-urile creative ale lumii (Hamburg,New York, Singapore, Rotterdam, Londra), altii o fac in agentii si companii romanesti (Geometry, Leo Burnett, Publicis, McCann, Sab Miller, Unilever, Albalact).

In 2013 si 2014 echipele alternativilor de la Bokeh (Alex Haidamac / Natalia Sfetcu) si Flipsters (Bianca Dumitrascu, Razvan Ghilencea) au castigat Gold la aceleasi categorii dedicate designului si creativitatii digitale, stabilind un record pentru Romania.

Bronz, order of merit sau gold, din nou, la alte competitii sunt distinctii associate cu fiecare dintre cele 10 generatii de pana acum, transformand The Alternative School intr-un reper pentru educatia creativa in regiune.

Facilitand, in cei zece ani, accesul la specializarile si competitiile de la Cannes, Eurobest si Dubai Lynx pentru sute de tineri creativi, programul de educatie alternativa a schimbat pentru totdeauna chipul industriei locale de creativitate.

Sponsorul The Alternative School este, in 2016, Renania, pentru una dintre categorii, urmand ca, pe parcursul anului, sa fie confirmat si cel de-al doilea partener financiar.