Reflectii rutiere si publicitare

In ultimul an am tot dat peste campanii care de care mai dichisite din partea Politiei Romane, in special pe online. Mai o floare pentru femei de 8 martie, un sfat pe FB pentru cand e vreme naspa afara. De fapt daca intri pe pagina lor de FB o sa gasesti o tona de postari care de care mai normale. Nici urma de pulan, dimpotriva, vedem politiste relaxate la malul marii, verificandu-si mesajele pe telefon, pui de lup si in general, virale si meme care umanizeaza organul. Ce-i drept, si pe strazi, daca te uiti, dincolo de faptul ca sunt mult mai multe masini de politie ca inainte, numarul femeilor politiste a crescut.

Dar tot pe strazi am dat si peste panoul de mai jos, care vine sa ne aminteasca ca, oricat de mult social media specialisti ai baga la stat, daca nu rezolvi problema holistic, ca dacii, e tot degeaba. Problema comunicarii, ca sa fiu mai precis. Ce sa mai faci cu un astfel de panou pe strazi in 2016 e greu de inteles, dar probabil o fi ramas acolo din inertie, nimeni nu mai stie.

 

IMG_20160405_121954

Doi luptatori cu o masina in loc de cap isi dau picioare pe deasupra unui trafic infernal, asa cum si e in Bucuresti, orasul in care mai toate orele au devenit de varf. Cine are 1 minut la volan in timp ce ia curba aia periculoasa de la intersectia Natiunile Unite poate sa citeasca ce scrie pe toate partile de pe panoul denumit “Stop violentei in trafic”. Mi-a atras atentia in mod special chestia asta: “in caz ca un alt sofer se apropie de dumneavoastra, ramaneti in masina si blocati usile”. Pai, dupa ce ii vezi pe aia doi din outdoor, parca iti vine sa si pui un pic tehnica in aplicare, nu?

Cam asta e pe outdoor de la Politia Romana, momentan, dar vigilenti cum sunt, cu siguranta vor umbla si la genul asta de comunicare, pana la urma, regulile trebuie respectate nu numai in trafic, dar si in marketing.

P.S. Cu ocazia asta, vad ca e gata si blocul turn din spatele panoului, multa vreme folosit ca suport de mesh / outdoor pentru cine sarea cu cascavalul unde trebuia.