Publicitatea de provincie. Exista, dar nu prea e bagata in seama. Pentru ca puterea e la centru, ca sa fii in carti trebuie sa te joci cu oamenii de pe strada ta, care tre’ sa treaca prin Bucuresti daca vrei awareness. De aici ne-am invatat sa plece ideile, bugetele, comunicarea. Numai ca, din cand in cand, cineva mai da cate o palma arogantei de la Bucale. Uite cum arata o executie pe outdoor din Iasi, asta dupa ce, in ultimii ani, am pozat mai toate statiile decorate interesant din Bucuresti. Dar asta e ca la carte, nu e facuta sa pacaleasca ochiul si atat.
Activarea de brand Blue Air, in colaborare cu WINK Public Multimedia, s-a desfasurat în patru staţii din oras. Proiectul special a presupus înlocuirea băncii standard din staţii cu 6 scaune reale de avion, amplasate într-un cadru care surprinde interiorul aeronavelor Blue Air. Astfel, numărul de locuri disponibile a fost dublat în interiorul stațiilor.
“Ideea unei astfel de experienţe inedite în staţii personalizate are menirea de a-i apropia pe consumatori de ceea ce înseamnă călătoria cu Blue Air, de conceptul “Smart Flying” și de serviciile și investiţia companiei în tehnologie, echipaje și în parteneriate care oferă posibilităţi din ce în ce mai variate pe segmentele de zbor extern dar și intern”, declară Doru Chirica, Managing Partner la WINK. In urma cu ceva timp scriam despre un proiect outdoor oarecum similar, iar acum strazile de la noi au parte de asa ceva. Vorba lui Brancusi, hai ca se poate.
Categorii:Campanii, Uncategorized
2 răspunsuri »