Dr. Oetker, revelionul Krishna si garsoniera confort III

articol de Marian Costache

Daca va ganditi ca ori eu ori Dr. Oetker am luat-o razna cu un asemenea titlu, ei bine cititi cu atentie mai jos. Voi dezvalui pe data irefutabila conexiune.

poza-1

Zilele trecute aflat cu treaba prin oras am zarit pe langa p-ta Unirii o statie de autobuz, cu niste productie speciala. Pentru ca de ceva vreme statiile astea sunt preferatele brandurilor atunci cand vor sa comunice ooh un pic mai altfel, m-am uitat cu mai multa atentie.

poza-2

N-am putut sa nu constat vandalizarea cu stil, ca sa ma exprim elegant. Cu alte cuvinte anunturile de mica publicitate erau plasate cumva contextual. Pentru ca Dr. Oetker da un apartament drept premiu la o promotie, un destept si-a plasat inspirat anuntul de vanzare al garsonierei confort 3, de langa Piata Rahova. Imediat, asa cum se vede, un alt destept a raspuns cu un comentariu anuntului. M-am gandit fara sa vreau ca in genul asta e foarte usor sa animi o dezbatere. Cel care postat anuntul cu garsoniera s-o fi gandit ca aceia care circula cu autobuzul in zona Unirii si care in plus sunt atenti la reclama Dr. Oetker sunt exact publicul lui, interesat de-o garsoniera confort 3. In raspuns, cel care a dat replica pe anunt i-a explicat colorat ca de fapt se-nsala si ca nu si-a facut bine segmentarea.

poza-3

Statiile astea sunt oricum destul de incercate. In urma cu vreo cativa ani am scris de altfel despre ceea ce mi s-a parut la vremea respectiva a fi cea mai tare cascadorie impotriva celor care vandalizeaza suporturile publicitare din statii, lipind fara drept pe spatiile publicitare anunturile lor de mica publicitate.

poza-4

De altfel omul cu garsoniera nu e singurul care afiseaza pe statia Dr. Oetker. Parca atenti la grafica existent si la incadrarea pe contur cei de la Krishna isi invita musterii la un revelion de neuitat cu open bar si bufet suedez.

poza-5

Concluzia amara pe toata povestea asta este ca in mod evident nivelul mediu de constiinta e inca foarte jos si ca mai avem mult pana sa ne facem cu adevarat bine. Dar cred ca ar merita incercata si o solutie haioasa. Cum ar fi daca cei care se ocupa de afisajul in statii ar interveni asupra anunturilor care vandalizeaza statiile, dandu-le batai de cap titularilor?! Daca as fi in locul lor, domnului cu garsoniera confort 3 din Rahova i-as da pretul un pic mai jos. As pune-o 8000, de exemplu, iar celor de la Krishna le-as face 125 pachetul de Revelion. Sa te tii atunci telefoane, pentru ca OOH-ul, asa cum e el inca neauditat in era asta digitala, se incapataneaza sa livreze. Daca nu ma credeti, uitati-va la doamna din prima imagine. A sunat deja!

 

1 răspuns »