articol de Marian Costache
Un lant de farmacii suedeze, Apotek Hjartat, s-a gandit ca niste panouri “tusitoare” ar fi cele mai misto tool-uri pentru a convinge fumatorii sa se lase de obiceiul lor … mirositor.
Akestam Holst din Stockholm este agentia responsabila de proiect, iar timing-ul ales are legatura cu rezolutiile de-nceput de an. Nu mai spunem ca autorii si-au dorit inca de la-nceput crearea de continut viral si credem ca au avut si de ce.
Plasarea de senzori de fum pe astfel de panouri digitale e genul de artificiu despre care-ti vine sa spui “pfui ce simplu, cum de nu m-am gandit eu la asta?!” Si totusi au facut-o ei si nu noi…
In continuarea unei astfel de idei, eu m-as fi gandit insa sa strecor si o componenta mobile, oamenii interesati sa poata primi un cupon de reducere pe telefon. Un QR code s-ar potrivi aici, de exemplu.
Tehnologia avanseaza puternic in mediile de comunicare si sa ne tinem bine, urmeaza era IoT!
Categorii:Campanii, cross media, Multisenzorial, Neconventional, Outdoor, Proiecte Speciale, Uncategorized
1 răspuns »