Uber si marketingul cu lopata

E groasa zilele astea in Bucuresti. Zapada. E de aia buna, care imparte orasul in doua, in multumiti si nemultumiti, in poeti si in pragmatici. Apocalipsa alba se asterne peste facebook si nu se mai discuta decat despre stratul gros si lopata din dotare. Pe fir s-a bagat si Uber, in stilul lor, pe context.

Asa ca, maine, daca persista problema alba, intre orele 11 si 14 poti comanda gratuit direct din aplicatie un UberSNOW, iar “o echipă specială de deszăpezire va ajunge la tine în câteva minute”. In plus, e si un program de voluntariat, pentru cei care vor sa dea la lopata pentru altii.

ubersnow-blog-header

Din echipele de deszăpezire din fiecare UberSNOW vor face parte membri ai echipei Uber, pasageri, șoferi parteneri, jurnaliști, persoane publice și voluntari care vor lucra împreună pentru ca tu să te poți deplasa fără probleme într-un oraș mai accesibil”, mai scriu ei pe site. Cam bine pe marketing oamenii, la fel cum a fost si atunci cu lama. Si artwork-ul promotiei arata  bine, ia, hai sa-i sunam.