Snickers, nu mai esti tu…

Intr-o campanie recenta ciocolatica Snickers isi incordeaza muschii intr-un mare fel. Spun asta pentru ca toate ca toate, poti sa faci pe TV sau in alte medii de comunicare cate-n Luna si in stele dar la raft te-ntalnesti cu consumatorul. Si-atunci, de-aproape, daca esti prea original ca abordare s-ar putea sa nu se stie. Intr-un articol din ADWEEK packaging-ul Snickers e numit dureros de sincer, asta pentru ca face o trimitere atat de directa la simptomele foamei, 21 la numar.

Snikers la raft

In ultimii ani am vazut mai multe variante de spot din platforma “You’re not you when you’re hungry!” si totusi cel de mai jos are un twist special, mai ales ca e-nsotit amplu (adica si la noi) de o schimbare de ambalaj, care oricat de minora pare ca miscare, e una de mare curaj. Asta probeaza practic faptul ca Snickers e un brand atat de solid si de bine comunicat incat este dezasamblabil pe naming. Oare cate brand-uri si-ar permite sa ne arate asta in povestile lor?!  Pofta buna!

„We believe the new bars will inspire people to not only quickly identify their own symptoms and satisfy their hunger, but give them a new, fun way to call-out friends and family on who they become when they’re hungry, too,” says Snickers brand director Allison Miazga-Bedrick.

Snickers – The NewsBreaking News

Agency: BBDO New York

Country: United States

Released: February 2017