Intr-o activare recenta Nutella, pusa-n opera cu ajutorul JC Decaux Olanda, trecatorii sunt abordati cu diferite complimente pentru a intra in dialog cu un citylight, aflat pe o artera pietonala circulata din Amsterdam. Cei care se dadeau la barfa cu panoul primeau binenteles un borcan de Nutella. Ruben van der Meer este actorul olandez care a pus vocea pentru panoul vorbitor. Acum nu e foarte clar daca Ruben si echipa au stat acolo 24/7, chiar daca in Amsterdam, asa cum stim cu totii, e destula foiala.
Pentru ca ideea nu e foarte complicata, ma gandesc cum ar fi fost la noi o astfel de activare. Oare cum ar fi sa-ti vorbeasca un citylight sau chiar un panou mai mare din zona Unirii sau din Centrul Vechi?! E posibil ca unora dintre cei abordati sa le cam sara bazdacul, ca asa suntem noi, ceva mai iuti la scandal.
Poate asta sa fie motivul pentru care Nutella nu s-a riscat si in RO cu asemenea interactiuni, desi campania a rulat si la noi, parte probabil a unei miscari de amploare a brandului.
Pana una alta ne uitam la olandezi si-nvatam. Cum spuneam, nu e mare smecherie dar are impact. Nu am cum sa nu ma gandesc ce impact ar avea o asemenea actiune facuta cu panouri-mobile, care sa aiba camere video si microfoane prin care un MC sa vorbeasca cu oamenii pe strada.
Categorii:Campanii, cross media, gherila, live, MVcom, Neconventional, Outdoor, Proiecte Speciale, Uncategorized
Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.