Ultima strigare pentru Ciocanul de Aur

Intr-un comunicat remis WeInvent de catre organizatorii festivalului de publicitate Golden Hammer se precizeaza ca deadline-ul pentru inscrieri a fost extins pana Vineri 5 Mai la miezul noptii, aceasta fiind o a doua si ultima prelungire a termenului de inscriere a lucrarilor.

Acestea, lucrarile, pot fi inscrise in festival via http://goldenhammer.eu/ la una din cele 14 categorii: film, print, outdoor, radio, digital & mobile, design & branding, media direct, promo & activation, campaigns, PR, craft, social, content & entertainment.

Pentru editia din 2017 a Golden Hammer intrarile vor fi jurizate de specialisti din 16 tari, provenind atat din agentii apartinand unor retele importante cat si din agentii de creatie independente. Lista finalistilor va fi publicata OnLine cel mai probabil in cursul lunii Mai. Juratii se vor aduna pe 31 Mai pentru a decide asupra castigatorilor, conferinta pentru decernarea premiilor urmand sa aiba loc la Riga pe 2 Iunie.

Golden Hammer se afla la a 18-a editie si este un festival al creativitatii in sens adevarat, un eveniment care pretuieste victoriile obtinute, onorand inspiratia, care dupa cum se stie adesea nu are limite.

Partenerii festivalului sunt: New Black, Pagan Ogilvy, Mailigen, BMW, SIXT, Pareizā ķīmija, Bekker, Inchcape BM Auto, Pullman Riga Old Town, EMILSVFX