Golden Hammer 2017. The Shortlist.

Intr-un comunicat remis astazi publicatiei noastre, se anunta ca cei 24 de jurati din 16 tari au finalizat prima runda de votare, anuntand astfel shortlist-ul cu lucrari apreciate. Lucrarile alese in aceasta prima etapa sunt in numar de 131 si provin din 15 tari. Lista completa o gasiti aici.

Cea de-a optsprezecea editie a Festivalului International de Publicitate Golden Hammer va avea loc la Riga in perioada 31 Mai – 2 Iunie 2017 si va ocaziona conferinte ale unor figuri marcante din advertising si comunicare, despre incercarile cu care se confrunta azi industria. Decernarea premiilor va avea loc in seara de Vineri 2 Iunie, printr-un eveniment special.

Workshop-ul “Heroes, Content, and Storytelling: The Future of Marketing and PR” va avea loc la Pullman Riga Old Town Hotel, pe 31 Mai si va fi condus de Chairman-ul Golden Hammer PR Jury 2017, Dr. Saskia Wallner, Ketchum Global Partner and CEO of Ketchum in Austria.

Conferinta de inchidere va avea loc la Pullman Riga Old Town Hotel in data de 2 Iunie. Ea va fi sustinuta de membri marcanti din industrie, printre care si cativa dintre membrii juriului: Hanja Baruschke, Creative Director Digital of Jung von Matt/Limmat, Switzerland; Levan Lepsveridze, Creative Director of Leavingstone, Georgia; Alexander Kapelevich, Creative Owner of LOGA BIGA, Belarus; Tobias Wacker, Creative Director of hasan & partners, Finland; Tajo Oja, Lead Designer and Partner of Fraktal, Estonia.

Pentru mai multe detalii despre programul de workshop-uri si conferinte, ca de altfel si pentru cumpararea de bilete, consultati pagina festivalului:  http://goldenhammer.eu/

Shortlist_announced

Golden Hammer partners: New Black, SIXT, Mailigen, Bekker Group, Pagan Ogilvy, Pullman Riga Old Town, Pareizā ķīmija, EMILS VFX, BMW.