#cannesummer.1

articol de Andreea Timofte

Daca pana saptamana trecuta stiam ca mi-ar placea sa ajung la Cannes, acum e o dorinta clar listata in „I have to”. Joi 20 iulie la primul eveniment, dintr-o serie de 4, CANNESUMMER – projections.talks.winners, organizat de Cannes Lions Romania, am avut ocazia sa cunosc cativa dintre oamenii care au participat anul asta, iar entuziasmul cu care au vorbit despre ceea ce s-a intamplat acolo e contagios. Adica, in timp ce-i asculti, iti e din ce in ce mai clar ca nu vrei sa ratezi asta. Mi-a fost mult mai clar de ce Teodora Migdalovici, care merge de 17 (saptesprezece!) ani la Cannes, a declarat ca e dependenta de festivalul asta…

 

Mai departe de stralucirea pe care o are industria publicitatii, mi se par cu adevarat fantastice aportul si relevanta pe care reuseste sa le aduca, atunci cand isi propune,  in teme si aspecte din viata de zi cu zi. Cand reuseste sa se uite la oameni, nu la consumatori, cand cauta si gaseste lucrurile care chiar conteaza, e spectaculoasa. Pentru ca schimba vieti.

Revenind, tema primului eveniment s-a centrat pe campaniile castigatoare ale categoriei Mobile & Cyber. Si fie ca vorbim de campanii cu impact social, engagement sau orice altceva, e minunat sa vezi impactul pe care-l au in viata noastra. Cum ar fi de exemplu campania din China a celor de la QQ, care-au folosit cea mai avansata tehnologie de recunoastere faciala. QQ Alert e capabil sa simuleze trasaturile faciale din urma cu cativa ani ale unei persoane fotografiate astazi, eliminand schimbarile fiziologice care apar in mod natural. Impactul? Vedeti aici:

Cand Audi te aduce inapoi la groapa de nisip dar de data asta esti imersat in jocul copilariei tale, poti sa fii doar coplesit de-o astfel de experienta. Si toate astea, folosind un simulator accesorizat cu tehnologie VR, cu ajutorul carora poti sa testezi noul Q5 intr-o groapa de nisip pe care tocmai ti-ai aranjat-o singur.

Cand ajungi sa dai o tura de stadion (sau mai multe), cu propriul tau avatar, te cam simti in viitor si asta cu ocazia lansarii noului model Nike, Lunar Epic.

In concluzie, daca tot n-am avut parte de #CannesExperience anul asta, sunt mai mult decat binevenite seriile de #CanneSummer, organizate la sediul Rogalski-Damaschin, agentia care a dat in 2017 juratul roman la Cannes, in categoria PR.

Simt deja briza festivalului…

VA URMA.