Marketing in 4 labe, de sezon

articol de Dr. Like

Cand te gandesti la politici de CSR, de cele mai multe ori ai in gand fapte frumoase pentru oameni sau gesturi eco fata de natura si prea putin despre animalele din jurul nostru. Un oras fara animale e pe jumatate mort, asa ca orice miscare in zona asta ar trebui sa ne inspire pe fiecare.

In Italia, un magazin Ikea a luat o decizie tare pentru iarna asta, lasand cainii vagabonzi in magazin, in labirintul de produse. Povestea din Catania s-a dus virala pe net inca de la primele postari, asa ca a functionat in ambele sensuri de minune.

Initiativa a fost posibila cu ajutorul unei asociatii de protectie a animalelor, Home for hope, inceputa inca din 2014 si s-a intamplat pe langa Italia, in SUA si Singapore. Multe magazine IKEA din Europa au o politica stricta in privinta animalelor neinsotite, ramane de vazut cat de mult se va inspira restul retelei din miscarea recenta a italienilor.

Cum ar fi niste custi din lemn prin anumite zone in care stau cateii din proximitatea magazinelor sau in unele parcuri? Pana la urma, marketingul pe baza de catei nu costa mare lucru, tot de ce e nevoie e o inima mare si un telefon mobil.