Poetul Emil Brumaru, de la analog la digital, pe versuri

articol de Dr. Like

Am trait s-o vad si pe asta. Probabil asta ar fi zis si poetul Emil Brumaru daca era inca in viata. O companie din Iasi, aceeasi care ne-a mai facut cu ochiul pana acum, WINK Public Multimedia, a lansat o mega campanie de promovare post mortem a poetului iesean Emil Brumaru.

EB---simulare-transit2

Potrivit agentiei se doreste “ascocierea directă a poetului cu orașul sau identificarea lui Emil Brumaru ca fiind cel mai mare poet ieșean și român din ultima jumătate de secol”, precum si un fel de teasing liric care ar urma sa intoarca tineretul cu fata catre poezie.

Deci transformarea lui Brumaru in brand cultural ar fi misia iesenilor si bine fac pentru cineva care le-a scris si i-a descris cum a stiut mai bine, chiar daca uneori mai pestrit decat permite pudoarea parascuviosilor.

Cum a functionat, aflam tot de pe site-ul WINK: Au fost selctate fragmente a câte 2/3/4 versuri din poeme diferite din volumul Opere V de Emil Brumaru. Fiecare fragment devine un clip în sine, care este distribuit, pe rând, în toată rețeaua WINK timp de 3 luni, iar versurile se înnoiesc cu altele o dată pe săptămȃnă.

Din pozele disponibile nu am vazut inca versurile sexy ale lui Brumaru pe panouri, daca reuseau si manevra asta, chiar devenea viral proiectul. Sau cine stie, poate alea au ramas pentru autobuzele de noapte.

Hai totusi sa punem aici o strofa, cine stie, poate, poate:

Mi-e sufletul curat ca un pahar…

Mi-e sufletul curat ca un pahar
Nemurdărit de buze. Când respiri
Se abureşte fin de amintiri
De care tu, acum, nici n-ai habar.
Oh, ele te vor face să roşeşti:
Căci vei afla ce şolduri tandre ai
(Dacă te uiţi la hergheliile de cai!)
Şi-ncerci cu mine să le-obişnuieşti
Să-şi unduiască-n talia lor fină
Fesele mari care de ea atârnă
Încât mai-mai să cazi pe spate, plină
De năbădăi în clipa ce îţi scurmă
Sânii din faţă, şi ei prea umflaţi
De pofta îngerilor făr’ de saţ!

emil-brumaru-1366x400

WINK Public Multimedia dorește să arate că OOH-ul (Out-Of-Home media) nu este rezervat doar pentru comunicarea venită de la advertiseri sau branduri ci poate fi utilizat cu succes în informare, în orientare, în amenajare urbană și în exprimare artistică. În același timp, advertiserii sunt invitați să descopere expresia artistică pe care o poate avea un suport media și să se inspire pentru a crea compoziții cu impact vizual plăcut în imaginea orașului.