articol de Dr. Like
Bai, daca nici asta nu e trend, atunci nu stiu ce e. Din ce in ce mai multe companii incep sa se apropie de consumatori / clienti in cu totul alt mod decat obisnuiau pana acum, respectiv promotii peste promotii si cartoane pe post de reclame.
Au inceput sa ne ia cu zaharelul, cu copaceii si cu cateii. Nu o sa ne mai atasam de un brand care ne da doar ceva mai ieftin si mai divers, acum vrem sa vedem ce fac ele pentru cei din jur, nu mai e de ajuns sa fie totul numai pentru noi, cand ne prind la raft fata in fata cu promotia. Ai zice ca vanzarea nu mai e pe primul loc, desi e, doar ca devine totul un pic mai uman. Pana la urma, nu poti trai singur cu bucuria ta, mai buna e aia share-uita.
Hai sa vedem totusi care era stirea. Dedeman impreuna cu Adpaostul Speranta isi invita clientii sa adopte un catel din adaposturile din tara, campania fiind la nivel national. Au facut si niste vizualuri discret gingase, cu catei cu casti Dedeman pe cap, fix ca in logo-ul companiei. Ad-urile sunt promovate pe Facebook-ul companiei si pe outdoor, iar in urma cu doua saptamani se adoptase deja primul catel.
Asa arata un status de pe pagina lor, si nu sunt putine, insotite de ad-uri personalizate cu catei: “Unele decizii îți schimbă viața instant în mai bine. La fel o face și decizia de a lua acasă un cățel fără stăpân”.
P.S. Cici era inca disponibila ultima oara cand am verficat, asa ca daca simti nevoia sa chemi un caine in viata ta, asta e momentul.
Categorii:Campanii, News, Opinii, Proiecte Speciale, Uncategorized
Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.