Lynx, spuma pentru oua

articol de Marian Costache

De cate ori n-ai vrea sa-ti intinda cineva o mana, sa zicem prietenoasa, cand esti sub dus, ca sa-ti paseze diverse, nu-i asa?! Ei bine, Lynx (sau AXE mai pe intelesul nostru) vrea sa faca asta, cu ajutorul unor tutoriale de-a dreptul senzoriale, oferind astfel o mana de ajutor barbatilor care se barbieresc sub dus.

Uite-asa probabil ca avem cele mai “deosebite” clipuri de prezentare ale unor spume de dus, 2 in 1, toata nebunia asta fiind creata de  72andSunny Amsterdam.

Campania include clipuri de 4 minute, care ruleaza pe YouTube, acestea fiind regizate de Cloe Bailly @Caviar si cut-uri mai scurte, de 10 secunde, care sunt pe Snapchat. Filmuletele se “concentreaza” pe diferite parti ale corpului, precum piept, picioare si testicule.

“Axe wants to inspire shave curious guys with our Shower & Shave foam, to have fun, explore and ultimately push boundaries when it comes to liberating guys to be themselves.That’s why when 72andSunny Amsterdam came up with this series we knew we were on to something great. We’re looking forward to sharing this with the world and hope audiences have as much fun watching these films as we did making them.” – Caroline Gregory, global brand director at Unilever

Ce face Lynx acum ni se pare usor deplasat, dar poate ca asta e dorinta Unilever, sa aiba mereu pentru acest brand o comunicare curajoasa, avangardisata, desi ceea ce le-a iesit de data asta poate parea multora de-a dreptul trivial.

Nu va mai retinem, va lasam sa dati drumul la imagini, pentru ca graiesc de la sine. Ne dorim doar atat, sa ne-ajute Dumnezeu sa ramanem memorabili fiind haiosi, ca sa nu fie niciodata nevoie de asemenea exhibitionism! Publicitatea e cum e, cu problemele sale deontologice. Depinde totusi de noi, ca profesionisti, cat de jalnic reusim s-o facem…