Sexul si orasul, etapa pe Bucuresti

articol de Dr. Like

Era una din acele zile… Cand nu aveai chef neaparat de sex, dar el te urmarea la tot pasul. Si nu neaparat pe laptop pe tableta, ci ziua in amiaza mare, de prin cotloanele publicitare ale orasului. Daca pe online se practica report-ul, in oras sa zicem ca e o oarecare libertate de exprimare. Nu e nici cu CNA, nu-ti iei zuck daca o dai mai din topor. Oare sa fie asta un avantaj? Cert e ca vinde:

dav

Aici ai sanse sa o scoti la o cafea si sa scoti un timp bun in acelasi timp… E aproape romantic daca stai sa analiezi si vizualul, deci probabil e totul despre dragoste.

Mergem mai departe pe strada si dam peste o alta minunatie care doar limba romana ar putea s-o redea. Cocoselul italian pus pe jar e cea mai buna optiune, asta daca ai scos-o la timp la o cafea, inainte, se intelege.

dav

Si pentru ca brandurile mari ar vrea sa imprumute din libertatea celor mici, totul trebuie sa fie mult mai subtil, dar sa arate foarte bine. Daca mai sus totul era din copy, pentru ca o sedinta foto sexy costa, Coca-Cola merge direct la esenta, cu plasarea produsului fix in zona inferioara a layout-ului, acolo unde intr-adevar, capul nu mai conteaza.

dav

Se stie din mosi stramosi ca sexul vinde, iar de aici inainte, fiecare cat poate duce sau cat isi permite. Unii din headline, altii din poster, dar mecanismele sunt cam aceleasi. Sunt prea multe campanii de genul asta sau prea putine? Ai vrea sa fie mai multe sau ar trebui mai multa cenzura?

Probabil ne vom da cu totii seama cum e mai bine atunci cand vom da din nou piept cu ele, prin oras.