Cristina Miclea vine la The Future of Creativity / The Best of Cannes

comunicat

Cristina Miclea, directorul de Marketing al Albalact, vine la The Best of Cannes sa povesteasca despre primul trofeu cannez castigat de compania pe care o reprezinta, prezentand parcursul proiectului, de la brief, la executie si rezultat. „Tecșești vlogs”, creat in parteneriat cu McCann, a avut distinctii la 3 categorii: PR, Media și Social & Influencer, categorie la care a castigat bronzul, in vreme ce la celelalte doua s-a calificat pe shortlist.

Cristina Miclea 1

Cristina Miclea

In echipa Albalact, un jucator activ a fost Miruna Mihalache, cea care, in urma cu doi ani, reprezenta Romania la competitia Young Clients, din cadrul aceluiasi festival, fiind castigatoarea competitiei de la The Alternative School.

Cristina Miclea s-a alaturat echipei Albalact in anul 2006, ca Brand Manager pentru Zuzu si Fulga. In 2010 a devenit director de marketing. Cele mai importante realizari ale sale includ rebranding-ul Zuzu, lansarea la nivel national a brandului Raraul, lansarea primului iaurt pentru barbati de pe piata – Zuzu Max si lansarea celui mai modern ambalaj de lapte – bidonul de plastic cu maner.

Albalact este, de asemenea, compania cu multiple distinctii la competitia Produsul Anului, demonstrand ca inovatia e parte din ADN-ul organizatiei.

The Future of Creativity / The Best of Cannes va avea loc pe 11 Iulie, de la ora 17.00, in sala Auditorium a Muzeului de Arta Recenta. Adresa: Primaverii, 15

Fee de participare: 100 E+TVA

65582325_2263532287027870_5521251162759626752_nSpeakeri: Cristina Miclea, Andrei Cohn, Simona Simon, Diana Oprea, Teodora Migdalovici +2 invitati a caror identitate va fi deconspirata la eveniment.

Pentru detalii: ruxandra@canneslions.ro sau 0722 10 50 15.