Learning & Development inainte si dupa Qriser,

Am stat de vorba cu Lavinia Mehedintu, People Experience Manager eMAG, cu ocazia evenimentului  “Learning Bites #2: 2020 Learning & Development Trends”, organizat de Qriser in parteneriat cu Mindspace. Am intrebat-o, printre altele, cum era piata de Learning & Development inainte de aparitia platformei Qriser si de ce aceasta este o solutie la indemana pentru foarte multe companii, de a gasi pachetul potrivit de training-uri.

interviu de Marian Costache

Care este nevoia pe care o adreseaza Lifelong Learning?

Cred ca ce se-ntampla astazi e ca lumea se misca mult mai repede decat inainte. Daca inainte puteam sa invatam ceva si cam ala era jobul nostru toata viata, astazi lumea se misca mult mai rapid si trebuie si noi sa ne adaptam.

Cred ca acest concept de Lifelong Learning ne ajuta de fapt sa fim constanti, “updated with the trends”, si sa reusim sa invatam constant de ce are nevoie piata, indiferent de domeniul in care activam.

De ce Qriser?

Qriser aduce ceva nou in piata, ce nu am vazut pana acum, si anume ca angajatul, cel care invata, poate sa se duca el acolo si sa aleaga de la cine vrea sa-nvete. Misiunea Qriser si viziunea de a avea o metoda de-nvatare cat mai personalizata se aplica foarte mult pe ceea ce cauta si L&D-ul in ziua de azi, care nu mai vrea sa se mai duca cu acelasi continut in toata organizatia, ci mai degraba sa atace nevoi foarte clare pe diferite departamente sau diferite roluri.

Din punctul meu de vedere, Qriser ajuta companiile, ajuta departamentul de Learning, pentru ca le da o paleta mult mai larga din care sa aleaga. Daca inainte trebuia sa faci tu research-ul asta, ca L&D, acum ai toate lucrurile la un loc.

Cred ca asta ne ajuta foarte mult pe noi, cei din industria de Learning, si pe angajat il ajuta pentru ca vede si el dinainte perspectiva pietei, asupra furnizorului respectiv. Tu cand te duci in sala nu prea stii nimic despre cel care vine sa te-nvete, dar pe Qriser poti sa intri si sa afli dinainte cu cine o sa ai de-a face.

 

Cum se derulau lucrurile inainte de aparitia Qriser?

Din experienta mea si ce-am mai vazut in piata, ce faceai ca om care dorea sa invete era ca te duceai in comunitatile pe care le aveai la-ndemana, din industria ta, intrebai acolo si asteptai tot felul de raspunsuri, legate de nevoile tale de invatare.

Sunt mai multe lucruri pe care nu le aveam inainte de Qriser. Unul dintre ele este ca atunci cand intram pe Qriser putem sa avem la un click distanta parerile consumatorilor, despre produsele pe care le cautam noi. E un fel de Airbnb pentru trainer-i. Al doilea punct pe care-l avem acum este ca suntem mai aproape de nevoile enduser-ului nostru, pentru ca stim ca acei oameni de top, care apar pe Qriser, sunt cei pe care alte companii i-au dorit.

Qriser ne-ajuta pe noi din doua perspective, in primul rand pentru ca putem sa intram pe platforma si gasim continut, care a fost deja curatat pentru noi. Si totul la un click distanta. Avem review-urile clientilor anteriori si avem tot felul de topuri din care putem sa alegem si sa stim ca primim inapoi calitate.

In al doilea rand, asta ajuta angajatii nostri, pentru ca noi putem sa dam Qriser in companie si ei sa isi aleaga de-acolo care sunt serviciile de care au nevoie, ca sa se dezvolte. Astfel, noi putem sa ne intoarcem cu o solutie mult mai personalizata catre ei.

 

Qriser.com este un start-up EdTech de tip digital concierge care oferă soluții personalizate pentru orice nevoie de învățare continuă.

Pornind de la înțelegerea fiecărei nevoi, având o comunitate de peste 80 de companii furnizoare de programe de training, coaching, mentorat pe cele mai diverse tematici (soft skills, hard skills sau after-work) și folosind tehnologia ca suport, oferim soluții modulare pentru orice nevoie de învățare continuă.

Dacă ești în căutarea programului potrivit pentru dezvoltarea ta sau a echipei tale, poți să scrii mesajul tău aici, sau direct prin fereasta de Chat din Qriser.com.

1 răspuns »