Nivea vorbeste de puterea atingerii, intr-o lume care aproape a interzis contactul

articol de Marian Costache

In vreme ce multe branduri opereaza fara atingere, Nivea stie valoarea de business a atingerii umane, mai ales dupa aceasta pandemie. Acest gigant, din domeniul ingrijirii personale, a pus tactilul in ADN-ul marketingului sau, prin campanii precum “Rethink Soft” si “Million Moments of Touch”. Aceste campanii au atras in mod consistent atentia asupra efectelor benefice ale contactului fizic, asupra sanatatii.

In aceasta perioada, traim mai mult decat oricand intr-o lume care interzice in mod absolut atingerea, prin campanii guvernamentale ce pun un accent deosebit pe distantare si spalatul pe maini. Cei care au gestionat pana acum aceasta pandemie au subevaluat, insa, importanta contactului uman, iar toate masurile de siguranta au facut atingerea efectiva tot mai greu de realizat.

#atingerea

Intelegand acest impact, Nivea a dat publicitatii doua rapoarte globale, ce exploreaza importanta atingerii umane, pre si post pandemie. In tandem, brandul a lansat campania Care for Human Touch”.

“Noi am inceput lucrul la aceasta campanie in 2017, deoarece am vazut o tensiune crescanda, in societate, pe care oamenii o resimt deoarece este mai putin contact fizic, in vietile lor, pe masura ce conexiunile interumane devin virtuale, in proportie tot mai mare, iar oamenii sunt mai ocupati”, explica Ralph Zimmerer, Vicepresident Nivea.

 “Deoarece suntem un business din categoria de ingrijire personala, acesta reprezinta un teritoriu pentru care avem o pasiune deosebita. Planul nostru initial era sa lansam campania in Martie, anul trecut. Nu am putut face asta datorita incertitudinii produse de pandemia de coronavirus. Acum putem spune ca vedem lucrurile intr-o alta perspectiva si, prin urmare, vrem sa abordam acest topic, intr-un mod mult mai sensibil.

#sanatate

Nu invitam pe nimeni sa atinga pe oricine, la intamplare. Vrem doar sa le reamintim oamenilor de beneficiile de sanatate emotionala si nu numai, produse de atingerea naturala, interumana, si totodata de importanta relatiilor, mai ales in aceasta perioada. Credem ca acum, mai mult ca oricand, este nevoie sa vorbim despre atingere”, a mai spus dl. Zimmerer.

Cele doua rapoarte publicate de Nivea dezvaluie o lipsa profunda a contactului uman, aproape o jumatate dintre cei 12.000 de consumatori chestionati spunand ca izolarea, din timpul pandemiei, i-a facut sa se simta mult mai singuri, decat s-au simtit in intreaga viata. Documentele au scos de asemenea la lumina o legatura dintre sentimentele de singuratate si lipsa contactului uman cu afectarea sanatatii fizice si emotionale.

4 din 5 oameni care locuiesc singuri spun ca ei nu au contact uman, in fiecare zi, iar 2 din 3 respondenti declara ca si-ar dori mai multe imbratisari.

Categorii:Campanii, social

Etichetat ca:, , ,