comunicat
Protopia, reprezentata de Linh Pham și Hlușcu Alina, este echipa câștigătoare a competiției de Design, de la The Alternative School for Creative Thinking. Endorsata de George, primul banking inteligent, ea va reprezenta Romania in concursul global #YoungLionsDesign, din contextul celei de-a 67 editie a Cannes Lions, ce va avea loc on line la sfarsitul lui mai 2021.
După o lună intensă de intalniri cu speakeri internationali remarcabili, lucru pe briefuri creative si feedback din partea invitatilor romani si straini, clasamentul celor mai bune echipe arata astfel: Protopia (Linh Pham si Hluscu Alina), Jinkies (Serbulea Irina si Petean Bogdan) si Citrique (Lorena Enache si Amalia Vornicu).
Din cei 46 de participanti pasiontati de strategie creativa, branding, identitate si limbaje vizuale, au ramas in competitie 12 echipe finaliste. Acestea au venit cu soluții pentru briefurile date de George, primul banking intelligent din România, Glulam, cel mai mare producator romanesc de grinzi din lemn stratificat și Love&LOBBY, platformă ce promovează și celebrează identitatea culturală in context creativ international.
The Alternative School: Un regal de inspiratie din capitalele creative ale lumii
Scoala a constat in 12 intalniri intense, cursuri de nisa ghidate de speakeri cu povești profesionale fascinante din Franța, Germania, Qatar, Rusia, Singapore, UK, UAE, foști jurați și deținători de distincții la D&AD, Red Dot, Penta Awards sau Cannes Lions.
Ana Curbelo – Ilustrator și GIFer, UK, Andrei Besliu – Cohn & Jansen, Anca Ifrim – Heist Industries, Bianca Dumitrascu – type & graphic designer @biancadumitrascu.com, Basma Hamdy – VCU Qatar, Guan Hin Tay, BBDO Singapore, Davor Bruketa – Bruketa Zinic, Croația, Jamie Ellul – Soupple Studio, UK, Jane Struk –Depot, Moscow, Filip Gonzacenco – Publicis Paris, Malik Benamara – CD, Hamburg, Vidya Manmohan – V4Good, Emirate, Uwe Melichar, Melichar Bros – Germania, Teodora Migdalovici fondatoarea școlii, sunt doar o parte dintre speakerii semestrului.
La evaluarea lucrării finale a participanților, s-au alăturat și Alexandra Bombita – Cohn & Jansen, Andrei Chirisi – Three/Next, Cristian Costea – Co-Founder FontBrief, Iashido – web Designer, Kapil Bhimekar – Creative Director Leo Burnett Dubai și echipele clientilor care au dat briefurile de semestru, din partea BCR si Glulam.
George sprijina talentele locale
George, primul banking intelligent, are o lungă istorie de susținere pentru tot ce înseamnă arte vizuale contemporane și tineri creatori, astfel că parteneriatul cu The Alternative School a venit firesc, mai ales ca, de-a lungul anilor, acelasi marketer influent a susținut și participarea la Young Lions PR. De altfel, prezenta echipei romanesti in concursul Young Marketers, de la Cannes Lions, este sustinuta de asemenea de George.
The Alternative School continua tradiția
De peste 17 ani, cu recorduri la capitolul rezultat, The Alternative School for Creative Thinking descoperă, educă, formează, recrutează și oferă mentorat tinerilor talentați, conectându-i cu mediile internaționale.
Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.