comunicat
13 speakeri, 4 paneluri. O zi intreaga dedicata retail marketingului, pe 3 iunie 2021, la Complexul Herastrau, salonul Diplomat, unde va avea loc cea de-a treia editie a ShopGrade. Evenimentul, care e evoluat de la an la an, se concentreaza acum pe descoperirea noului normal in comportamentul de shopping.
Pandemia de coronavirus a avut un puternic efect seismic la nivelul intregului glob, schimband perceptii, atitudini, realitati. A impins intregul nostru sistem imunitar, financiar si de supravietuire acolo unde niciunul dintre noi nu se astepta. Am invatat rapid sa ne adaptam, sa supravietuim, sa fim mai rezistenti si rezilienti ca niciodata. Si totodata, a avut si efecte neasteptate, pozitive.
De la scoaterea in evidenta a nevoii pentru conexiune umana si importanta sanatatii mentale pana la a ne reimagina modul in care ne facem job-urile si accelerarea transformarii digitale, pandemia a setat o noua normalitate. Cand lucrurile se aseaza este important sa privim cu atentie lumea care ne inconjoara si sa intelegem cu adevarat ce s-a schimbat si ce nu.
Pe langa sistemul de sanatate, shoppingul a devenit unul dintre subiectele cele mai fierbinti ale pandemiei, in special in perioada de lockdown. Si, surprinzator de bine, intr-o perioada scurta de adaptare necesara am vazut cum industria a reusit sa se ridice la nevoile si asteptarile consumatorilor. In multe situatii e-commerce-ul a fost chiar salvatorul multor consumatori ramasi izolati. Producatorii au lansat noi linii de distributie, retailerii s-au adaptat si ei pentru a putea ajunge in alte modalitati la consumatori, iar agentiile si-au adaptat serviciile pentru a fi acolo unde era cea mai mare nevoie de ele.
#trenduri
Despre noua normalitate, la trendurile care construiesc noul retail, la samplingul on-demand, AI si modalitatea in care aceasta poate prevedea schimbarile in comportamentul consumatorului, acestea sunt doar cateva dintre subiectele ce vor fi dezbatute la cea de-a treia editie a ShopGrade.
Speakerii, specialisti in strategie si cercetare, comunicare, tehnologie si e-commerce, psihologie si neurologie, vor atinge tema principala din diverse unghiuri si vor avea abordari deosebite. Lista intreaga o puteti descoperi aici.
Shopgrade se adreseaza tuturor profesionistilor din industria de retail marketing: retailers, brand managers, trade marketing managers, oameni de agentie. Participarea este gratuita si se poate face prin inscrierea aici. Locurile sunt limitate si sunt rezervate in ordinea inscrierilor.

“In toate proiectele si initiativele in care ne implicam ne propunem sa deschidem canale de comunicale intre shopper, branduri si retaileri. Deoarece retail marketing-ul nu este doar despre lucruri tangibile precum rafturi, distributie si stocuri de produse, ci in special despre oameni si comunicare, ne dorim sa aducem un aport in industrie. Shopgrade devine astfel pentru a treia oara mica noastra contributie catre comunitatea de profesionisti in retail marketing, un spatiu in care toti sa ne putem impartasi parerile, sa schimbam idei si sa disecam trenduri” a declarat Toni Gherca, CIO al g7, organizatorul evenimentului.
Ce a inceput in 2018 ca un grup restrans de lucru intre cativa producatori si retaileri a devenit la urmatoarea editie un eveniment public, cu peste 70 de participanti, reprezentand branduri, agentii si retaileri. Anul acesta, Shopgrade invita orice profesionist de retail marketing sa se alature initiativei.
#retailmarketing
g7 traieste si respira Retail Marketing de peste 20 de ani pe piata locala. Lansata la Cluj-Napoca, agentia isi propune sa fie un facilitator intre branduri si shopperi. Reprezentantii g7 considera ca retailul reprezinta fundatia pentru dezvoltarea unui brand sustenabil si construirea unei loialitati pe termen lung. Agentia lucreaza cu clienti, retaileri, parteneri in tehnologie si alte agentii cu telul de a crea o abordare centrata pe shopper si o performanta sustenabila in retail marketing.
Categorii:comunicat, Evenimente, News, Online, Opinii
Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.