articol de Marian Costache
Cea mai noua lovitura de imagine din presa romaneasca este clar venirea lui Elon Musk in Romania, la castelul Bran. Nu l-a vazut nimeni in carne si oase, cu toate astea am aflat ca ar fi mancat la o stana, ca i-a placut painea si sarea romaneasca. La final, cand se va stinge stirea, probabil vor zice ca a venit, dar era costumat de party si era greu sa zici care este el dintre toti vampirii miliardari prezenti la petrecerea de Halloween. Asta e asa pe post de introducere.


#rambo
Revenind la advertisingul local, in ultimele luni, prin orase, poate ati vazut un panou de la Hornbach, cu un muncitor desenat, care pare ca seamana strasnic de mult cu un personaj dintr-un film. Asemanarea cu Sylvester Stallone si al sau personaj Rambo e izbitoare, ii lipseste doar bentita de pe frunte, dar altfel, chiar ai impresia ca Rambo a revenit pe marile ecrane, sau mai bine zis, pe marile panouri. Voita sau nu, e clar ca este o imagine care aduce oarecare beneficii brandului. Cheia franceza inlocuieste de minune mitraliera din film, iar cablurile de pe umar, banda de cartuse din care pusca Sylvester. Un exercitiu de imagine reusit, care, la fel ca muzica din reclame care seamana izbitor cu originalele fara sa fie totusi originala, reuseste sa faca trecatorul atent pentru o secunda, cat sa-si dea seama ca nu e actorul, ci Hornbach.
In zadar am asteptat sa apara si colegul Chuck Norris intr-una din reprezentari, dar degeaba. Am avut de-a face cu o tipa, care, noua personal, nu ne seamana cu nimeni, semn ca pana la urma o fi fost o pura coincidenta prezenta lui Rambo pe panou. Si cand te gandesti ca Terminator sau Robocop ar fi avut multi fani in Romania…
#pinocchio
Altfel, prin oras, liniste si pace, din cand in cand cate un outdoor cu cate un robot care ne invita sa cumparam o masina de la Sema Parc. Robotul cu fata de Pinocchio zice ca meriti o masina mai buna, nu zice exact de care si de ce, doar ca el a fabricat-o, fortat fiind de oameni, si acum vrea sa-i fie munca rasplatita. E clar, publicitatea stradala inca functioneaza, mesajele sunt foarte „clare”, iar atentia omului e oprita in loc pentru a-l duce cu gandul la filme cu eroi militari si statuete din lemn. Daca acestea te indeamna sa cumperi, ramane de vazut.
Categorii:#perspective, Campanii, Opinii, Outdoor
Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.