Endorsate de Eye Temple, Alexandra Chipăilă și Andra Semciuc reprezintă România la Roger Hatchuel Academy de la Cannes Lions

comunicat

Calificate în urma selecției unui juriu internațional și susținute de Eye Temple, Alexandra Chipăilă de la Rogalski Damaschin și Andra Semciuc de la Leo Burnett reprezintă România la Roger Hatchuel Academy, prestigioasa platformă dedicată pasionaților de comunicare de până în 23 de ani, ce are loc anual la Cannes Lions.

Alături de ceilalți competitori locali, cele două au participat la programele #TheAlternativeSchool. Adițional specializărilor, au creat un film de două minute în limba engleză, în care și-au prezentat pasiunea pentru creativitate. Pe lista scurtă s-au calificat trei finaliști din România și juriul global a optat în favoarea Andrei și Alexandrei.

Despre câștigătoare

Consultant în comunicare, Alexandra Chipăilă e pasionată de scriitură de când se știe. Întotdeauna dornică să învețe lucruri noi în industria comunicării, ea se implică în proiecte care îi pun la încercare creativitatea și imaginația. „Proiectele de conștientizare Web 3.0, participarea la competiția #TalentBet 22 de la #TheAlternativeSchool sau șansa de-a participa la Festivalul Cannes Lions, fiecare provocare reprezintă o oportunitate de creștere, învățare și de-a deveni unul dintre cei mai buni”, a declarat Alexandra.

Licențiată a UNARTE, Andra Semciuc e junior art director la Leo Burnett, câștigându-și anterior experiența în edituri prestigioase. Urban Pairs & Art Flairs by GLO, concursul de stickere KFC & #TheAlternativeSchool sunt alte premii câștigate de Andra. „Entuziasm. Așa pot descrie participarea la cele două semestre din cadrul @TheAlternativeSchool, dar și a aplicației mele pentru Roger Hatchuel Academy, o experiență îmbrăcată în energie bună hrănită de o comunitate de oameni creativi și speakeri pe măsură. Recent am avut un call cu organizatorii Festivalului de la Cannes împreună cu toți participanții de la Roger Hatchuel Academy 2023 și-am înțeles cât e de important să te înconjori de oameni creativi cu dorință de schimbare, cu care împărtășești aceleași principii. Abia aștept experiența față în față!”, a spus Andra.

Roger Hatchuel Academy. Cum si cand

Între 17 și 24 iunie, pe Andra și Alexandra le puteți urmări pe Instagramul TheAlternativeSchool – https://www.instagram.com/theschoolforcreativethinking/, de unde vor transmite live, via stories, întreaga experiență de la Academie și festival, cot la cot cu câștigătorii Young Lions Design, Mădălina Popa și Ionuț Raicu. Cei interesați de editiția Roger Hatchuel 2024 sunt invitați să urmărească Instagramul #TheAlternativeSchool pentru anunțurile despre înscriere.

Despre Eye Temple

Eye Temple, suporterul creativelor la Cannes, este un boutique de luneterie de nișă activ în România de peste 25 de ani. Cu un portofoliu de branduri remarcabile și o echipă de consultanți care oferă deopotrivă ghidajul necesar în materie de optică, dar și de stil personal, Eye Temple este un nume de referință pentru toți cei care pun preț pe calitate, în toate expresiile ei – indiferent că e vorba despre cea a actului medical sau cea a designului.

Despre The Alternative School

#TheAlternativeSchool organizează de peste 23 de ani selecția de la Roger Hatchuel Academy. Alături de programe și evenimente de specializare dedicate deopotrivă juniorilor și seniorilor, scoala e o platformă cosmopolită care conectează industria locală cu cele mai interesante experiențe internaționale din creativitate.

va urma