Intr-un Bucuresti plin de sarme, care mai de care intinse pe toti stalpii, am vazut zilele trecute un mesh “stramb”, care mi-a atras atentia. Sigur ca n-ar fi o surpriza atat de mare, in Romania si mai ales in Bucuresti, lucrurile nu-s prea “drepte”, in general …
Ce sa ma mai mire la asta ?!
Cladirea pe care era postat, suficient de scorojita, parea sa se-ncline si ea in directia aratata de printul de mari dimensiuni. Singura chestie care se potrivea in tot peisajul era serialul “In Deriva”, marca HBO, la care facea referire mesh-ul. Senzatia era potrivita!
Lucrand in comunicare, e de la sine inteles ca-s cu ochii pe toate “gardurile” sa vad ce-a mai aparut nou, cine a venit cu o idee misto, cu o campanie consistenta. Totusi, trebuie sa recunosc ca pana nu am vazut coardele bine intinse la meshu’ asta, am crezut ca l-a luat vantu’ …
Neasteptata executie, simpla si eficienta, adaptata mesajului, memorabila.
Felicitari HBO!
Categorii:Neconventional, Outdoor
e facuta pt hbo de catre propaganda 🙂
@ matei,
mda, da, intr-un fel asta spuneam si eu … Propaganda pentru HBO ! 🙂
Stiu ca sunteti talentati voi acolo …
multumim 🙂
Oricum e bine ca ati prins campania asta acum, ca uite ce ne-asteapta :
http://weinvent.wordpress.com/2011/01/03/elena-udrea-si-outdoor-ul-romanesc-in-2011
ca sa fim publicitari pana la capat 🙂
ideea nu e rea, sa vedem ‘executia’…
Cum zici ? Sa ramanem duplicitari ?!
nu sunt expert in outdoor
in calitate de consumator si la prima mana, reglementarea suna bine, dar o parere definitiva pot avea abia dupa ce vad cum se aplica ideea si cu ce rezultate: un peisaj urban mai curat, sau un alt prilej de spagi si abuzuri…
de-asta am preferat sa nuantez si sa raspund cu o gluma
Stiu Matei, sunt absolut de aceeasi parere cu tine, iti inteleg rezerva.