Nike a scos twiteristii la traseu

Sa fii urmarit nu mai e de mult asa rau cum era odata. Te pot urmari violatori, hoti, criminali in serie, suti, aproape orice. Nu mai e niciun pericol. Atat timp cat totul se intampla pe Twitter.

Aici intervine insa Nike. Brandul care, impreuna cu agentia BBDO Argentina, s-a gandit sa scoata “folowerii” din computer pentru a-i pune sa alerge in viata reala, in cadrul eventului 10K.

Ca sa dea drumul la treaba, Nike a organizat prima cursa InterTwitter din lume.
Totul pentru a vedea exact cine urmareste pe cine. Au creat o aplicatie pe Twitter care sa promoveze eventul, iar in 2 saptamani s-au strans peste 1000 de alergatori.
Totul a culminat cu iesirea la traseu, in care s-a putut vedea exact cine are cei mai devotati foloweri.

In doar 3 saptamani, site-ul campaniei a strans peste 70 000 de vizite.
Celelalte rezultate ale campaniei le puteti vedea in filmuletul de mai jos.