Inventivitatea se mai si invata

Am avut ocazia in ultimii ani sa particip la tot felul de discutii despre inventivitatea in comunicare. Finalitatea acestor discutii, consta cel mai adesea realizarea unui proiect special, care sa scoata un anumit brand din contextul in care comunica la modul general categoria.

Din pacate, aproape de fiecare data uitam cu prea mare usurinta ce s-a tot lucrat pe zona de Neconventional si Productii Speciale, fara sa folosim “bibliografie” pertinenta …

Mi s-a parut necesar, sa pun la un loc pentru colegii de breasla, cateva repere in acest sens, mai ales ca “Systematic Inventive Thinking” e un “tool” ultra cunoscut in scolile de comunicare.

Cu toate acestea este uitat cu prea mare usurinta, astfel incat clientii asteapta sa reinventezi SPECIAL pentru ei o “consecinta extrema”, o “alternativa absurda” etc, oricum ceva care sa-i faca mult mai fericiti si sa-i scoata, cum spuneam, din context.

Parerile de pe acest blog reprezinta viziunea companiei MVcom. Orice feedback din partea dumenavoastra este binevenit.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s