Inventivitatea se mai si invata

Am avut ocazia in ultimii ani sa particip la tot felul de discutii despre inventivitatea in comunicare. Finalitatea acestor discutii, consta cel mai adesea realizarea unui proiect special, care sa scoata un anumit brand din contextul in care comunica la modul general categoria.

Din pacate, aproape de fiecare data uitam cu prea mare usurinta ce s-a tot lucrat pe zona de Neconventional si Productii Speciale, fara sa folosim “bibliografie” pertinenta …

Mi s-a parut necesar, sa pun la un loc pentru colegii de breasla, cateva repere in acest sens, mai ales ca “Systematic Inventive Thinking” e un “tool” ultra cunoscut in scolile de comunicare.

Cu toate acestea este uitat cu prea mare usurinta, astfel incat clientii asteapta sa reinventezi SPECIAL pentru ei o “consecinta extrema”, o “alternativa absurda” etc, oricum ceva care sa-i faca mult mai fericiti si sa-i scoata, cum spuneam, din context.

Parerile de pe acest blog reprezinta viziunea companiei MVcom. Orice feedback din partea dumenavoastra este binevenit.