Telechinezie. Cuvantul care a pus in miscare un viral destul de reusit pentru promovarea filmului Carrie de 2 zile incoace. Sa pui un barbat la perete, de la distanta doar cu puterea mintii, sa imprastii toate rafturile de carti si scaunele dintr-un coffee shop, pare farsa ideala.
Subiectul e ocult, camera e ascunsa, e la fel de fatalist precum cel cu sfarsitul lumii, asa ca a facut tona de views in timp record. Dar parca nu are stralucirea aia sa te faca sa stai cu sufletul la gura pana la final. Te anunta din start ca ai de-a face cu o farsa, de aia nu prea rezonam cu el. „Filmul e cu Carrie, aha, pai hai sa o aducem pe Carrie in viata reala?”, pare a fi spus producatorul viralului.
Dar miscarile sunt bune, e filmat excelent, reactii lucrate, nici nu mai conteaza veridicitatea atat timp cat si-a atins scopul, sa te faca sa auzi de Carrie. In orice caz, „prank-ul” asta a fost vazut sigur de mai multa lume decat cea care a vazut orginalul Carrie din ’76 a lui De Palma. O fi cu Carrie batrana, la 67 in loc de 17 ani? Oare la cinema, cand o sa-mi comand pop corn, ce o sa ma astepte?
Categorii:Campanii, cross media, Evenimente, Neconventional, Online, Proiecte Speciale
1 răspuns »