O alternativa la termopane: campania Kinder

Am iesit din nou la vanatoare. De proiecte speciale, pe strazile capitalei. Totul a plecat de la o intamplare haioasa. Un alpinist utilitar cocotat la etajul 6 se plangea ca a fost chemat de client sa indrepte un banner de la etajul 2. La inceput nu am dat atentie brandului, numai ca atunci cand am coborat in strada am vazut despre ce reclama era vorba: “Supereroi de ciocolata” de la Kinder. In caz ca nu v-ati ciocnit de campania asta, facuta de The Secret Service, am pozat-o eu si pentru voi.

Balcoanele mai multor blocuri din capitala au fost decorate cu un sticker imens, marca Kinder. Nu am inteles daca acolo chiar se afla un supererou, sau pur si simplu acel proprietar a fost de acord cu brandingul asta, “cat casa”, la propriu.

IMG_20130929_141444

Cert este ca proiectul arata bine, mai coloreaza putin gri-ul capitalei, desi in esenta nu sunt de acord cu intruziunea publicitara pana in bucatariile oamenilor, dar aici, cum zic, avem de-a face cu o exceptie simpatica. Pe langa executiile astea neconventionale, exista si outdoor clasic si la metrou, desenat in aceeasi maniera cartoonish. 

super eroi2

super eroi metrou

sursa foto: IQads

M-am uitat de curiozitate si la mecanism, pe site, speram sa gasesc ceva deosebit, dar nu e cazul. Aceleasi coduri de pe ambalaj, le trimiti si speri sa castigi, poate. Totul imbracat in ideea de “copilul tau e un supererou nedescoperit inca”, care mananca intr-una Kinder bla bla.

Unul din putinele cazuri, cand executia e mult mai tare decat ideea. Bravo, copiilor!

5 răspunsuri »

  1. Pai sunt astia de la market cu abtibildurile lor. Da’ nu mai stiu care. Toate masinile din parcare au logo-ul lor.
    Sau astia de la BauMax cu mustata.
    In Ghencea e unu’ care si-a vopsit tot balconul in rosu si albastru. Si nu e nici o campanie. E doar patima 🙂

  2. @Valentin,

    Sigur! Si iese in mod clar din tipare, ca altfel n-o gaseai aici… 🙂