Intr-un cinematograf din Copenhaga s-a desfasurat recent o executie foarte interesanta pentru Coca-Cola. Saatchi & Saatchi Copenhaga a „falsificat” un trailer, cu „contributia” spectatorilor care asteptau sa intre la un film. Mesajul, foarte elegant ambalat, viza spectatorii usor galagiosi si le atragea atentia asupra faptului ca filmele nu vor mai fi la fel daca ei sunt prezenti cu cate un „slurp” de Cola. Subtil! Ultra!
Stau insa si ma gandesc ca genul asta extrem de elegant de adresare prinde cu siguranta in cazul unui popor asa de educat precum cel danez, dar ar prinde el oare si-n alta parte?! Ar prinde oare si-n cazul Bizonilor de Baragan, care n-au nicio treaba sa vorbeasca tare sau chiar sa raspunda la telefon, la cinema, in timpul filmului.
E bine cum s-a gandit Coca-Cola si e bine ca o campanie atat de haioasa ajunge pe la noi macar viral, altfel nu cred ca poate fi vorba. Atata vreme cat ne mai golim inca la semafor scrumierele direct pe caldaram, subtilitatile nu-s pentru noi!
Categorii:Campanii, Indoor, Neconventional, News