Traim cele mai frumoase vremuri, nu ziceti? NASA tocmai a anuntat ca sfarsitul civilizatiei, asa cum o stim noi, se apropie. Cateva decenii ne desparte de asta, potrivit unui raport recent. In acelasi timp, dinspre Est sufla vant razboinic, in fiecare zi fiind bombardati cu citate putinoide sau obamisme urmate intotdeauna de o invitatie la share sau de o intrebare de genul “este stirea serii. voi cum comentati?”. Cu toate astea, viata merge inainte, iar publicitatea ne surprinde intruna.
Am vrut sa scriem mai demult despre campania pentru motorul Ducati Panigale 1199. Dealerul din Portland, Oregon s-a intrecut pe sine in calendarul aparut in urma cu cateva luni. Acesta include pe langa obisnuitele modele feminine si cativa barbati in ipostaze de promoterite sexy.
Dincolo de nealinierea comunicarii si ineditul campaniilor prezentate pe blog, ati remarcat probabil ca dam prioritate celor care stiu sa se si distreze in advertising. E si cazul campaniei Ducati. Dincolo de segmentare, targetare si alte “- tare”, orice campanie care glumeste cu tine si te mai face sa si zambesti are un atu in fata.
Poate ar trebui sa dedicam o sectiune speciala ad-urilor funny. Pana la urma, intr-o lume normala, toti ar trebui sa fim capabili sa ne spunem unii altora o gluma. Iar daca subiectul e un brand, cu atat mai bine. Iar in cazul asta nu prea e mult de povestit, pentru ca pozele vorbesc de la sine.
Categorii:Campanii, Neconventional
Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.