Fetelor, iesim si noi la o bere?

Lumea s-a saturat de gustul berii, asa cum era odata: racoritoare, cu spuma care sa-ti vorbeasca despre bunatatea dinauntrul paharului si cu o culoare care nu-ti da de gandit. Cu precadere, in ultimii ani, au dat navala berile cu arome care mai de care mai alese. Cea mai recenta reteta vine de la Redd’s, care a scos berea cu aroma de mojito, Redd’s Mojito. Campania de promovare, realizata de Arsenoiaiei & Matasel e cea care ne-a atras atentia, intrucat berea nu am apucat inca sa o degustam.

Directiile pe care s-a mers au fost: Flashmob in Gara de Nord, in care lumea a luat contact direct cu spiritul de sarbatoare latina, un spot in care niste dansatori executa un dans la 70 de metri inaltime, cu tocurile direct pe geamurile corporatiilor, precum si Imnul Verii cantat chiar de Mandinga.

L-am intrebat pe Razvan Matasel si el a precizat ca pe langa flashmob au avut si grafitti-uri nebranduite la metrou. In plus, spotul a fost un act care a fost doar filmat, adica s-a intamplat in direct pe cladire. Tot Razvan ne-a lamurit ca The Practice a facut implementarea pentru flashmob si grafitti, pe marginea ideilor Arsenoaiei & Matasel.

Vizualurile campaniei sunt in ton cu castigatorul/castigatoarea Eurovision de anul acesta, avand in prim plan un Che Guevarra feminin, asta pentru ca si tergetul noii beri sunt tot femeile. Pana aici totul e invaluit in atmosfera de sarbatoare si carnaval, ramane sa vedem daca executiile neconventionale vor pune Redd’s Mojito pe masa consumatoarelor de revolutie de terasa.