Rebranding T – Magenta

Citeam azi pe ZF.ro un interviu cu Seful Cosmote & Romtelecom, dl. Nikolai Beckers, la un an de la preluarea conducerii acestui grup. Sigur ca dl. Beckers spune diverse chestiuni care ma conving de faptul ca se relanseaza lupta intre cei trei mari jucatori in piata noastra de telecom.

beckers-md

foto: ZF

M-am bucurat ca am avut dreptate gandindu-ma ca in urma cu vreo cateva luni anticipasem, fara sa citesc vreo declaratie, ca va urma o ofensiva a Cosmote pe zona de abonamente.

Cred totusi ca poate cel mai mult m-a pus pe ganduri finalul interviului in care dl. Beckers sugereaza, de fapt mai mult incita, oferind cateva directii despre modul in care se va-ntampla rebrandingul comun al celor doua companii.

Domnia sa declara: „nu vom folosi brandul T-Mobile – care există numai pe pieţele unde Deutsche Telekom are doar operaţiuni de telefonie mobilă. Nu vom utiliza nici brandul T-Home, care în prezent cred că mai este utilizat doar în FYROM. Noul nume va conţine „T”, acest lucru este sigur. Deci „T”-ul va fi cu siguranţă prezent, iar culoarea, este un detaliu pe care vi-l pot spune, va fi cu siguranţă magenta. Cu siguranţă sperăm că impactul rebrandingului va fi unul pozitiv. Am făcut analize foarte detaliate ale pieţei, ne-am uitat la atributele brandului, la ceea ce le place şi nu le place oamenilor, la ce am putea îmbunătăţi. Nu este vorba doar de un nou nume şi o nouă culoare. Pentru mine este vorba de a schimba ADN-ul celor două companii „vechi”. Acest lucru înseamnă, că vreau să reconstruiesc ADN-ul celor două companii, vreau un ADN nou, care să fie al unei companii moderne, al unei companii mai flexibile, al unei companii care să fie gata să aducă inovaţii şi să le ofere clienţilor servicii la un preţ rezonabil – nu cele mai scumpe, dar în mod clar nici cele mai ieftine. Vrem să oferim valoare pentru banii clienţilor.”

Deci CosmoTe & RomTelecom se-angajeaza ca vor veni cu inovatii in intampinarea clientilor lor, ca vor face asta sub un brand nou „T” ajustat, care nu-i nici Mobile, nu-i nici Home da’ stim sigur ca e Magenta. Tare! Zic.

Oare sa ne-asteptam si la o campanie de comunicare scoasa din tipare pentru acest maret rebranding? Sa ne-asteptam la mai mult Neconventional si Proiecte Speciale?!

Poate… Oricum, un lucru e cert, batalia din Telecom e mai dura anu’ asta!