Victoria’s Secret a lansat recent campania Perfect Body, pentru promovarea sutienului “Body”, in care apar 10 modele feminine skinny. Asta a atras atentia catorva studente britanice, care au dat drumul unei petitii online prin change.org, in care se cerea retragerea campaniei, precum si prezentarea unor scuze publice de catre companie.
Compania de lenjerie intima din State numita Dear Kate a formulat si ea o replica vizuala pe masura: 10 femei din diferite campuri, pozand in „smart undies”. Singura diferenta e in dimensiunile lor.
Scandalul a iesit din faptul ca toate modelele din ad-ul Victoria’s au aproape aceleasi dimensiuni ale corpurilor, intr-o lume in care definitia frumusetii e dictata de media sau de fotoshop. Sintagma „marketing iresponsabil” apare de mai multe ori in doleantele initiatoarelor protestului, precum si pe site-ul Dear Kate. Mai mult, hash tag-ul #IamPerfect a fost folosit in interiorul magazinelor Victoria’s Secret pentru a semnala apartenenta la opozitie.
Raspunsul a venit la cateva zile distanta din partea Victoria’s Secret, doar ca a fost pe jumatate satisfacator pentru cele ofensate. Astfel, sloganul „The Perfect Body” a devenit „A Body for Every Body”, dar imaginea a ramas aceeasi. Si asta se intampla numai online, pentru ca in magazine sunt aceleasi postere. Scuzele nu au venit nici ele, iar nemultumirea celor care au inceput protestul pare sa nu se opreasca aici, ele cerand in continuare retragerea totala a campaniei, precum si promisiunea ca VS nu va mai folosi de acum inainte „marketing iresponsabil”. E un razboi care merita urmarit.
Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.