Laptele poate fi sexy cand e produs de Coca-Cola

Coca-Cola a intrat si pe piata laptelui, prin brandul Fairlife, nascut in 2012. Dar nu asta ne intereseaza acum, ci reclamele care insotesc campania proaspat lansata. Daca in urma cu 20 de ani aveam campania “Got milk?” bazata pe mustata din lapte, care incuraja consumul de lapte, acum avem de-a face cu fete Pin Up, care poarta rochii din lapte, in mai multe printuri care au impanzit deja netul.

milk2

Noutatea produsui consta in faptul ca valoarea nutritionala e dubla, fata de cea a laptelui existent deja pe piata, la fel cum se intampla cu brandul Simply, produs de aceeasi companie. Asa ca avem de-a face si cu un pret dublu al laptelui. Si cum facem sa-l vindem la pretul asta? Prin fete frumoase imbracate in lapte, care ne invita sa ducem o viata cinstita si sa cosumam Fairlife. Din cutie sau direct de pe trupurile lor.

milk3

Campania are deja parte de critici pe Twitter, consumatorii plangandu-se de felul in care asocierile sunt facute in aceste reclame, precum si de mesajele campaniei. Nu e de mirare, cand unul din sloganuri este „Bea ceea ce poarta ea”. Dincolo de a o vedea iar pe Marylin Monroe reprodusa in reclame, trebuie sa recunoastem ca reclama e la limita conventionalului. Momentan, buzz-ul a fost facut, iar laptele a fost aruncat. O fi bine, o fi rau, asta nu se va putea vedea decat in cativa ani, in cifrele de afaceri ale companiei.

274525-1f5fd768-7905-11e4-a7f2-87cba13b8c8b