Nu am mai vorbit de mult despre logo-uri. Ne place, atunci cand o facem, sa nu fie de complezenta, ci cu un motiv bine intemeiat. Noul logo Sonos scoate capul din multime printr-un gimmick vizual: pe masura ce scrollezi, vezi cum literele pulseaza in fata ochilor, ca niste unde sonore. Ne da inca un hint despre natura brandului de sisteme audio Hi Fi si ce vrea el sa transmita.
Logo-ul e parte dintr-o campanie mai ampla de rebranding, facuta de Bruce Mau Design, care ar trebui sa transmita ideea de “o experienta muzicala moderna”. Pe langa pulsatia de pe net, au fost imbracate si vagoane de metrou in New York, in stil graffiti, plus panouri stradale sau indoor.
Coincidenta sau nu, “they made the news”, prin simplul fapt ca au simulat vizual un sunet, vizibil doar pe net. Inca o data, amestecul de simturi e cheia spre inovatie in advertising. Totul e sa stii cum sa le combini.
Categorii:Campanii
Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.