Sări la conţinut

We Invent – smart ideas & bright people

Meniu

  • Despre
  • Neconventional
  • Campanii
  • Outdoor
  • MULTIsenzorial
  • Interviu
  • English
  • Opinii
  • Abonare + GDPR

ianuarie 26, 2015

„Scrollioza” face bine noului logo Sonos

Nu am mai vorbit de mult despre logo-uri. Ne place, atunci cand o facem, sa nu fie de complezenta, ci cu un motiv bine intemeiat. Noul logo Sonos scoate capul din multime printr-un gimmick vizual: pe masura ce scrollezi, vezi cum literele pulseaza in fata ochilor, ca niste unde sonore. Ne da inca un hint despre natura brandului de sisteme audio Hi Fi si ce vrea el sa transmita.

q3qretilwlb7mas1wtii

Logo-ul e parte dintr-o campanie mai ampla de rebranding, facuta de Bruce Mau Design, care ar trebui sa transmita ideea de “o experienta muzicala moderna”. Pe langa pulsatia de pe net, au fost imbracate si vagoane de metrou in New York, in stil graffiti, plus panouri stradale sau indoor.

subway_wrap.0

cu3a138wly1508o4jbgj65c2015zwd13cq3697irl7rzxwlzkt

zuvglxikjtri1ujf1t55f4fawwb6a05ukhz7ch5wzahuy3r3ir

Coincidenta sau nu, “they made the news”, prin simplul fapt ca au simulat vizual un sunet, vizibil doar pe net. Inca o data, amestecul de simturi e cheia spre inovatie in advertising. Totul e sa stii cum sa le combini.

Share this:

  • Email
  • Facebook
  • Twitter
  • Pinterest
  • Imprimare
  • Skype
  • Reddit
  • LinkedIn
  • WhatsApp

Apreciază:

Apreciere Încarc...

Categorii:Campanii

Etichetat ca:branding, identitate, logo, Online, Outdoor, scroll, sonos

Navigare articole

India – scurt moment publicitar.
Starcom MediaVest Group lanseaza studiul Experientelor MULTIsenzoriale

Like us on Facebook

Like us on Facebook

Abonare la WeInvent via email

Introdu adresa de email pentru a te abona la aceasta publicatie și vei primi notificări prin email când vor fi publicate articole noi.

Cauta

Arhiva

Categorii

Etichete

advertising agentie aplicatie bere brand branding bucuresti business campanie computer comunicare content creativitate Criza design digital experiment facebook feedback internet interviu Marian Costache marketing media miros mobil mobile multisenzorial MVcom Neconventional Online ooh Outdoor pandemie panou pr premii proiect special Publicitate reclama romania Romanita Oprea school studiu tech teodora migdalovici The Alternative School for Creative Thinking trends tv viral

Cele mai bune articole și pagini

  • Prof. Dr. Andrei Miu și Drd. Simina Pițur în Episodul 3, din Podcastul de Neuroștiințe. Unde sunt generate emoțiile? Drumul lung de la corp la creier. Ce este evaluarea cognitivă?
  • Câte case, atâtea tipuri de fericire: DDB România și Leroy Merlin lansează noua campanie de imagine
  • Despre reciprocitate – de ce e bine să oferi, dacă vrei să primești
  • Ioana Raluca: „Dacă vreau să trăiesc egoist un concert, atunci îmi las camera acasă. Și în 200% din cazuri regret asta”
  • Simona Stoica (Lenovo Europa Centrala & Sud Est): „Gen Z spune, în procent de 69 %, că brandurile au această misiune de sustenabilitate a produselor pe care le comercializează”
  • Canal 33 se transformă din post de business în post de ştiri (HD)
  • Dr. Dragos Cirneci (psiholog specialist in Neurostiinte): “Pare ciudat sa spunem ca apreciem un clip video prin acelasi mecanism prin care ne bucuram ca am gasit mancare dar asta este realitatea.”
  • Simina Zidaru (Tribal Worldwide Romania): „Sunt 100% sigura ca vom trai vremuri mai bune daca noi, femeile, vom deveni cei mai mari sustinatori ai nostri”
  • Un dictator si niste porci
  • Oare cât mai putem păcăli brandul?

Unconventional World

  • AdMasters
  • IQads
  • MVcom

Abonare la WeInvent via email

Introdu adresa de email pentru a te abona la aceasta publicatie și vei primi notificări prin email când vor fi publicate articole noi.

Câte case, atâtea tipuri de fericire: DDB România și Leroy Merlin lansează noua campanie de imagine

martie 24, 2023 0

Prof. Dr. Andrei Miu și Drd. Simina Pițur în Episodul 3, din Podcastul de Neuroștiințe. Unde sunt generate emoțiile? Drumul lung de la corp la creier. Ce este evaluarea cognitivă?

martie 23, 2023 0

Simina Zidaru (Tribal Worldwide Romania): „Sunt 100% sigura ca vom trai vremuri mai bune daca noi, femeile, vom deveni cei mai mari sustinatori ai nostri”

martie 15, 2023 0

Bucharest Tech Week 2023, planifică viitorul, accelerează prezentul 

martie 14, 2023 0

Foame de uragan

martie 13, 2023 0

Articole recente

  • Câte case, atâtea tipuri de fericire: DDB România și Leroy Merlin lansează noua campanie de imagine
  • Prof. Dr. Andrei Miu și Drd. Simina Pițur în Episodul 3, din Podcastul de Neuroștiințe. Unde sunt generate emoțiile? Drumul lung de la corp la creier. Ce este evaluarea cognitivă?
  • Simina Zidaru (Tribal Worldwide Romania): „Sunt 100% sigura ca vom trai vremuri mai bune daca noi, femeile, vom deveni cei mai mari sustinatori ai nostri”
  • Bucharest Tech Week 2023, planifică viitorul, accelerează prezentul 
  • Foame de uragan

Categorii

Confidențialitate și cookie-uri: acest site folosește cookie-uri. Dacă continui să folosești acest site web, ești de acord cu utilizarea lor.
Pentru a afla mai multe, inclusiv cum să controlezi cookie-urile, uită-te aici: Politica noastră pentru cookie

Abonare la WeInvent via email

Pentru a urmări aceasta publicatie, introdu adresa ta de email și primești notificări prin email despre articolele noi.

Abonare + GDPR WordPress.com. Tema: Puzzle de Pro Theme Design.
 

Încarc comentariile...
 

Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.

    %d blogeri au apreciat: