Sări la conţinut

We Invent – smart ideas & bright people

Meniu

  • Despre
  • Neconventional
  • Campanii
  • Outdoor
  • MULTIsenzorial
  • Interviu
  • English
  • Opinii
  • Abonare + GDPR

ianuarie 26, 2015

„Scrollioza” face bine noului logo Sonos

Nu am mai vorbit de mult despre logo-uri. Ne place, atunci cand o facem, sa nu fie de complezenta, ci cu un motiv bine intemeiat. Noul logo Sonos scoate capul din multime printr-un gimmick vizual: pe masura ce scrollezi, vezi cum literele pulseaza in fata ochilor, ca niste unde sonore. Ne da inca un hint despre natura brandului de sisteme audio Hi Fi si ce vrea el sa transmita.

q3qretilwlb7mas1wtii

Logo-ul e parte dintr-o campanie mai ampla de rebranding, facuta de Bruce Mau Design, care ar trebui sa transmita ideea de “o experienta muzicala moderna”. Pe langa pulsatia de pe net, au fost imbracate si vagoane de metrou in New York, in stil graffiti, plus panouri stradale sau indoor.

subway_wrap.0

cu3a138wly1508o4jbgj65c2015zwd13cq3697irl7rzxwlzkt

zuvglxikjtri1ujf1t55f4fawwb6a05ukhz7ch5wzahuy3r3ir

Coincidenta sau nu, “they made the news”, prin simplul fapt ca au simulat vizual un sunet, vizibil doar pe net. Inca o data, amestecul de simturi e cheia spre inovatie in advertising. Totul e sa stii cum sa le combini.

Share this:

  • Email
  • Facebook
  • Twitter
  • Pinterest
  • Imprimare
  • Reddit
  • LinkedIn
  • WhatsApp

Apreciază:

Apreciere Încarc...

Categorii:Campanii

Etichetat ca:branding, identitate, logo, Online, Outdoor, scroll, sonos

Navigare articole

India – scurt moment publicitar.
Starcom MediaVest Group lanseaza studiul Experientelor MULTIsenzoriale

Like us on Facebook

Like us on Facebook

Abonare la WeInvent via email

Introdu adresa de email pentru a te abona la aceasta publicatie și vei primi notificări prin email când vor fi publicate articole noi.

Cauta

Arhiva

Categorii

Etichete

advertising agentie aplicatie bere brand branding bucuresti business campanie cannes lions computer comunicare content creativitate Criza design digital experiment facebook feedback internet interviu Marian Costache marketing media mobil mobile multisenzorial MVcom Neconventional Online ooh orange Outdoor pandemie panou pr proiect special Publicitate reclama romania Romanita Oprea school studiu tech teodora migdalovici The Alternative School for Creative Thinking trends tv viral

Cele mai bune articole și pagini

  • Toader Păun: „Radioul mi-a rămas în suflet și cu siguranță nu-l părăsesc definitiv”
  • Povestea cârnatului de pe Transfăgărășan
  • Rogalski Damaschin semnează prima campanie de brand de angajator a Grupului CEZ în România
  • Denisa Stancu (Evonomix): „Sta in responsabilitatea mea sa-i ajut pe colegi sa isi stimuleze creativitatea”
  • ”Barierele sunt doar în mintea noastră, eu le pot veni în ajutor elevilor să înțeleagă sistemic informațiile și să prindă drag de matematică” - Back to school cu dr. Georgiana Popovici
  • CASA DE MONEDE lansează medalia comemorativă Coroana Regală a României
  • Despre
  • IAA Global Conference 2018 – Creativity For Better. Highlights.
  • Mirela Stere (MACROMEX): “Am reusit sa gasim 4 oameni, prin intermediul companiilor de specialitate, iar cu resurse proprii si cu ajutorul MVCOM am reusit sa facem o campanie foarte agresiva si sa gasim 40 de oameni.”
  • Alexandru Răducanu (Canal 33): „Omul care se uită la televizor în foarte mare măsură pierde, în cel mai bun caz, timp și în cel mai rău caz pierde mult mai multe lucruri.”

Unconventional World

  • AdMasters
  • IQads
  • MVcom

Abonare la WeInvent via email

Introdu adresa de email pentru a te abona la aceasta publicatie și vei primi notificări prin email când vor fi publicate articole noi.

Toader Păun: „Radioul mi-a rămas în suflet și cu siguranță nu-l părăsesc definitiv”

septembrie 23, 2023 0

Povestea cârnatului de pe Transfăgărășan

septembrie 21, 2023 0

Rogalski Damaschin semnează prima campanie de brand de angajator a Grupului CEZ în România

septembrie 20, 2023 0

Un nou capitol în povestea Godmother: Alice Gavril preia conducerea agenției și funcția de Managing Partner.

septembrie 18, 2023 0

”Barierele sunt doar în mintea noastră, eu le pot veni în ajutor elevilor să înțeleagă sistemic informațiile și să prindă drag de matematică” – Back to school cu dr. Georgiana Popovici

septembrie 13, 2023 0

Articole recente

  • Toader Păun: „Radioul mi-a rămas în suflet și cu siguranță nu-l părăsesc definitiv”
  • Povestea cârnatului de pe Transfăgărășan
  • Rogalski Damaschin semnează prima campanie de brand de angajator a Grupului CEZ în România
  • Un nou capitol în povestea Godmother: Alice Gavril preia conducerea agenției și funcția de Managing Partner.
  • ”Barierele sunt doar în mintea noastră, eu le pot veni în ajutor elevilor să înțeleagă sistemic informațiile și să prindă drag de matematică” – Back to school cu dr. Georgiana Popovici

Categorii

Confidențialitate și cookie-uri: acest site folosește cookie-uri. Dacă continui să folosești acest site web, ești de acord cu utilizarea lor.
Pentru a afla mai multe, inclusiv cum să controlezi cookie-urile, uită-te aici: Politica noastră pentru cookie

Abonare la WeInvent via email

Pentru a urmări aceasta publicatie, introdu adresa ta de email și primești notificări prin email despre articolele noi.

Abonare + GDPR WordPress.com. Tema: Puzzle de Pro Theme Design.
 

Încarc comentariile...
 

Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.

    %d blogeri au apreciat: